Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: utställningargallerierkeramiker
Läst 1495 ggr
LindaLunda
0

Hej... jag har blivit erbjuden...

.. att få ställa ut min keramik i en Ostbutik Skrattande…. men frågan är… om man inte har något att sälja … är det då någon idé? Skall jag våga mig på detta????

Hur skall jag göra?

Min keramik är mest trädgårdsrelaterad… alltså trädgårdsprydnader…

Linda

LindaLunda

poja
0

Klart du ska. Du kan göra ostkupor som är som ostar och massor av möss.

susanne.k.wall
0

Det låter ju jättetrevligt. Bara det att det finns en ostbutik i dessa tider av stormarknadstänkande är ju trevligt. Även om du gör trädgårdsprodukter som inte har med ost att göra kan det ju komma kunder som tycker om ost och har en trädgård. Stort lycka till!

Petrea
0

Klart du ska om det känns rätt! Men ta inte på dig för mycket när det gäller beställningar och så, det kan lätt bli för mycket och då är det inte kul…Ha även en klar strategi när folk börjar att önska "jag skulle vila ha en likadan som den fast skulle du kunna göra den lite si eller så" Det viktigaste är att det ska kännas kul och inte kännas som ett krav!Skrattande

Lycka till!

abbis
0

Jag satt och drejade hos samhällets lilla icabutik när jag va 20år..Dom sålde mina produkter på hyllan ovanpå glassen.Det roliga va för ett par år sedan då kom icahandlarn in i min butik och sa.-Jag visste det skulle bli nått av dig!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

pyromanen
0

Klart du ska vara med…. kan inspirera till en ny kollektion av saker dessutom…. fin ostbricka på fot….. eller en större bricka/fat med småskålar till olika saltpinnar, oliver o sånt…..  synd det inte finns någon ostaffär här.. fick en massa idéer i huvudet :)

Ulla
0

En kompis var för ett tag sedan på väg att starta en ost- och keramikaffär. Tyvärr så var inte lokalen som hon hittat godkänd för ändamålet så allt rann ut i sanden. Så pyromanen, du kan väl öppna en själv om du hittar en lämplig lokal :)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

pyromanen
0

#6 he he.. bor på fel ställe för sånt.. hälften av affärslokalerna i Säffle centrum är lediga.. och säkert biliga i hyra… meen dödsdömt!  "alla småaffärer" stänger, Lidl och Macdonalds är det ända som tillkommit på senare årLedsen

minx
0

Det verkar som om ostbutiker är lite inne just nu. Det har just öppnat en här i lilla skellefteå åxå.

pyromanen
0

Hur litet är Skellefteå?

Vavrakeramik
0

större än Säffle… ;-)

LindaLunda
0

HIHIHIHI så kom vi lite ifrån ämnet!!! Vilket är något som jag gillar på forum!

Linda

LindaLunda