Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 1736 ggr
Vavrakeramik
0

Stressigt i Vävra

Här i Vävra är det stressigt nu. Om två veckor har jag invigning på min nya butik. Just nu e den full med byggdamm, klinkersgolvet är inte riktigt klart, vi har inga hyllor att sätta upp än och jag har knappt hunnit göra nåt att ställa på hyllorna… Ingen belysning heller faktiskt…

Tyck nu inte synd om mig bara, för det mesta är faktiskt under kontroll, trots allt. Men lite stressad e jag allt. Idag har jag målat butiksinredning, bl.a. en gammal träkista som jag hoppas "min inredare" ska gilla. Tror folk skulle gilla att rota i den. Har också beställt sylt o marmelader, Vävra teblandning, handstöpta ljus samt ska ha tre gästutställare, en med måleri, en med silver och så "kinnekulle" med sina underbara vantar o halsdukar. (Vad hade jag gjort utan ifokus)

E det nån som har tråkigt, så får ni gärna komma å hjälpa till…

Ulla
0

Åh, vad roligt det låter! Jobbigt men roligt. Kul att du berättar, för jag kan riktigt se röran framför mig.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Vanja-K
0

Jag önskar dig Lycka Till!

pyromanen
0

härligt när det händer så mycket!  Hoppas vi får se några bilder sen Glad

fyra
0

Ur kaos föds ORDNING ! Lycka Till !

Tazen
0

Lycka till!!  Glad det låter som det blir kanon  Glad

Sleipnir
0

Jag har tyvärr mycket att göra själv men jag skall försöka komma ngn av påskdagarna.

LYCKA TILL :D

poja
0

Jag kommer på invigningen. Oh, vad spännande.

bonden
0

Ska åka till Särö på påskdagen, får väl starta tidigt så jag hinner med ett besök i butiken, låter spännande!

Stort lycka till!!!Glad

cherie
0

Åhh det låter helt underbart..stress inför något så spännande är ju bara härligt..kommer ihåg när jag öppnade egen butik..när hela hyllsystemet i trä låg på golvet två timmar innan jag skulle ha invigning..och keramik, kaffe choklad skulle packas upp i dessa hyllor..med goda vänner och gott hurmör fixade vi detta och champagnen var väl kyld..lycka till med allt och glad påsk..

Krukarin
0

Verkar vara en positiv stress! Lycka till i år! Själv har jag börjat göra mina första försiktiga besök i min verkstad efter lille Allans ankomst i december. Det blev mest städning Ledsen. Kommer det förresten någon rapport från västragötalandsträffen?

Kram K

susanne.k.wall
0

Stort lycka till! Så roligt för dig att äntligen få öppna din butik! Hoppas det kommer massor med folk. Du "rapporterar" väl sen hoppas jag. Susanne

Vavrakeramik
0

#10 jag har inte hunnit rapportera träffen. Ett dåligt samvete…

Tack för alla lycka till och välkomna alla som vill. Glöm inte presentera er med ert alias så kan kan placera er… Kyss

Bruzapetra
0

Det låter underbart stressigt:D Åh, det kommer nog bli jättefint! Hade jag bott lite närmre hade jag kommit direkt! Jag önska dig all lycka med din nya butik!!!!

abbis
0

Det kommer bli skitbra vävraFlört

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

mara
0

Hej Helen! Låter som du har fullt upp. Jag är väldigt nyfiken på hur du har fått till det. Skall bli spännande att få hälsa på, vet inte riktigt när bara. Lycka till och ha det bra - stressa inte ihjäl dig bara. Kram

ijonsson
0

Åhh, vad spännande, härligt,roligt det låter.Är övertygad om att det kommer att gå hur bra som helst! Massor lycka till!!!

Vavrakeramik
0

Tack, idag har jag/vi städat och kratsat ur fogar mellan klinkers. 45 kvm är ganska mycket i det läget kan jag säga. Nu har jag skurgummeknän och öm rygg, men känner mig nöjd över dagens arbetsinsats som utförts trots att jag har en kvardröjande släng av magsjuka (inge vidare)… Imorrn ska vi försöka foga klinkersgolvet och kanske hinna med mer städning. Det är damm överallt!

Hubert
0

Men det låter helt underbart kul! Lycka till!

Vavrakeramik
0

Vi hann foga 2/3-delar av klinkern idag - men bra blir det!

Lilja
0

heja heja Helen vi syns…