Keramik iFokus

Keramik

Etikett: resor
Läst 1269 ggr
pyromanen
0

Keramiktur på Bornholm 2008 ?

Tänkte ta en dag igen iår under semstern till att åka runt och besöka keramiker.  Och det finns ju plats för 4 till i bilen om någon eller några av er andra ler-kompisar vill följa med.

Jag är altså med sambo + barn på Bornholm vecka 26+27 och vill smita ifrån tjocka släkten en dag och titta på keramik.

Ifjol kom zzaga och KajsaH här från iFokus över med färjan över dagen och vi han hela ön runt- fast vi han nästan inte andas he he. så jag skulle nog vilja hinna lite färre besök, fast det var bra för att få lite överblick..  och kul var det ju att träffas i verkligheten, även om jag var lite nervös när jag skulle hämta dom vid färjan…. min dotter hade dessutom sagt" ska du träffa några du pratat med på internet, det får man ju inte!"  och själv tänkte jag att tänk om dom nu är jättejobbiga, då måste jag ändå dras med dom hela dagen…. men det var de ju INTE, tvärtom. så jag vågar mig på en tur igen iår.

Om någon några av er är sugna så hör av er om vilken dag (för mig bäst någon dag mellan 27/6-6/7)och då kan vi även fundera ut gemensamt vilka ställen vi ska besöka.

susanne.k.wall
0

Vad trevlig du är Pyromanen som bjuder in kollegor. Jag bor för långt bort för att kunna delta. Vilken klok dotter du har. Budskapet du förmedlat har verkligen gått fram. Skulle vara jättekul att bli guidad av dig på Bornholm. Lyckos dom som kan åka. Ha det så trevligt!

lotta2
0

Jag är jättesugen, ska kollaom det är möjligt för mej. Så bra att få dej med som tolk också för min danska är inte som den borde vara…;D hehe..

Om nåpgon från Västenkusten / Halland skulle också komma kanske vi kan samåka i så fall? Vore ju ännu trevligare..:D

Rozzy
0

Det vore en av alla drömmar att komma till Bornholm, titta på keramik och vacker natur.

Jag kommer från västkusten och är helt anpassningsbar, men utan bil….

Jag kan danska gift med en dansk så det har blivit så varken man velat eller ej…men talar det inte svenska där….eh jag vet inte mycketdet om ön men den är platt i alla fall och jag ska ta med kameran…ja i fall jag nu kommer iväg…

vibeke
0

Önskar att  jag hade tid!!!!