hur öppna album?
Jag försöker förgäves komma in på min sida och mitt fotoalbum men det går inte. Måste jag aktivera mig igen även om jag har haft album innan? Går upp i den vita marginalen längst upp och försöker gå in på min sida och inställningar men får bara frågan att aktivera mig. Försökte även att gå in via medlemmar och till mitt album men det går inte heller.
Ja, du måste aktivera dig. Din nya sida och ditt fotoalbum har fått helt egna webbadresser som du kan visa eller stänga för dem du vill. När du öppnar ditt nya fotoalbum första gången så hämtas dina bilder från det gamla. På det sättet så kopplas själva forumet från de personliga sidorna och det är tänkt att det ska spara utrymme och prestanda.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

tack då var det fixat. Men man ska alltså inte kunna öppna fotoalbum på medlemmar direkt på menyn vid varje person utan måste öppna deras site?
Om du går till listan med medlemmar eller dina favoriter så kan du gå direkt därifrån till sajt, blogg eller album.
_
_

ok det fungerar inte för mig jag får bara upp att sidan inte kan visas, jag måste gå via deras sajt för att få upp bilderna men jag testar igen tänkte det kanske är något som är under uppbyggnad.
Det är många som inte har aktiverat sina sidor ännu. Då kommer man bara till något allmänt.
_
_

Jag är aktiverad men kan inte öppna mitt album heller på snabbvalet. Prova gärna att gå in på mig och öppna mitt album den vägen. Jag har även provat att öppna Abbis album som jag vet är aktiverat men det går bara om jag går via hennes sajt. Kanske fel på någon inställning i min dator om alla andra kan men inte jag.
Nej, nu ser jag. Det verkar vara en bugg. Den får vi ta och rapportera. Det finns en del småfel här och där, men såna betar dom av allteftersom. Prestandan har haft högsta prioritet och jag skulle tro att detta kommer längre ner på listan:)
_
_

Nu funkar ditt album fint. Var inne precis nu och kikade på dina fina grejer.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Hej!
Mycket nytt att lära sig. Jag undrar hur man aktiverar sej. Jag kommer inte in i mitt fotoalbum t ex.
Monica
Försök att öppna din sajt. Du borde få ett meddelande att du måste aktivera din sida och verifiera din epostadress. Gör det. Då får du ett mejl hemsänt med en kod. Gör sedan som det står i mejlet.
_
_

vi har tålamod för totalt sett verkar det nya i fokus vara toppen tycker jag och den som väntar på något gott…
Det finns många sätt du kan aktivera din sajt på. Här nedanför tex står:
Du har väl inte missat att du kan…
BEVAKA VIA E-POST … bla bla bla… AKTIVERA DIN BLOGG Kom igång med din blogg och ditt fotoalbum.
Klicka på AKTIVERA DIN BLOGG så kommer du åt alltihopa.
_
_

Jag har också haft problem men helt plötsligt poppade det upp ett mail. Så nu funkar min sida med!
Om man har hotmail (och en del andra adresser) så kan det ta ett tag innan mejlen "delas ut" Ibland har det också hänt att mejlet sorterats som junk och hamnat bland skräpmejlen. Kan vara värt att titta där om det tar för lång tid.
_
_