ugn till salu
Billig ugn till salu! 1000 kr. Undrar hur billigt det blir i slutändan?http://www.blocket.se/vi/18309632.htm?ca=23_3_s
Det var en gammal relik, vackert sliten, sjyst pris med tanke på nya element, tegel är ju rätt billigt om man behöver bättra på…
jag kollar runt på billiga ugnar nu. ska ha fatt på en lagom stor max 200liter. för 5-6000. kan ju bygga en ny för samma pris med bra kontakter. men e så jäkla trött på allt porosildamm i hår å ögon med mm. nu brinner det i knutarna för mig har inget jobb efter årsskiftet så vad gör man? har en 350litrare för 5000 spänn på g. men att säkra upp till 32 ampere e ju inte billigt. kan ju vara bättre med fler mindre ugnar om man ska göra något produktivt. vad fanken ska man göra.
Tråkigt det här med ditt jobb förresten, glömde säga det.
Hej!
Var hittar Ni de här billiga ugnarna 5-6000 för en 350 litrare? De jag har kollat på är hemskt mycket dyrare. Jättetacksam för svar om var man ska leta!!!
Det måste vara någon kompisgrej, annars tycker jag också att 5-600 för en 350l var hemskt billigt…men det kanske är ett renoveringsobjekt kanske?
ugnen som jag har fick erbjudande 5000 om behöver nya slingor men automatiken är modern. han har i sin tur köpt den från en skola. jag kopplade förbi lite trasiga slingor i rygg och sida sist jag brände och den funkade bra trots det.