Trumpetfanfar - nu är vi 1300!
Tänk att vi är 1300 keramiker/keramikintresserade som blivit medlemmar på keramik iFokus. Och det hände före nyår! Det är verkligen något som är värt att fira.
Och jag vet att det är många fler som aldrig registrerat sig utan bara är inne och läser. Tänk när dom tar mod till sig och visar att dom finns annat än som statistik…
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Hipphipp hurra vad vi är bra!!! Grattis till alla som gör sajten till vad den är, en trevlig mötesplats för insnöade keramikälskare! 

Grattis, vad kul att vi är så många. I min dator får det bara plats 130 i vänstermenyn och jag tyckte det var lite lite. :-) Men 1300 var ju en aning fler.
En liten undran, hur många är aktiva och har skrivit en presentation? Kanske många som bara registrerar sig och sen aldrig är här? Då är 1300 lite missvisande.
Synd att inte alla som har intresse att läsa och kika in här "vågar" registrera sig, det går ju att vara anonym.
Passar på att tacka för en trevlig sida där jag fått hjälp med några saker som jag undrat över också.
God fortsättning i mellandagarna!
Anmaja
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh
Visst är det mycket roligare när det finns en liten presentation!
Och garanterat att det finns en del som registrerat sig men sedan alldrig mer varit här, men ännu fler är det som är här och läser utan att ha registrerat sig.. har för mig jag såg någon statistikuppgift om mer än 50 000 sidvisningar på en månad…..

Herregud - det är ju jättemånga! Vad kul! Hur ser det ut på andra "i fokus" Ulla? Ar de lika stora?
Det är väldigt olika. Kolhydrater är nog störst tror jag medan det skrivs mest på djursajterna.Där är aktiviteten mycket högre än här. Sedan finns det sajter där det inte händer mycket alls, men de kan vara väldigt smala. Idén med iFokus var bl a att man skulle samla många sajter i ett nätverk för att de smala sajterna skulle få litet draghjälp och ha en chans att överleva.
Men visst är det kul. När jag berättar om keramik iFokus så händer det ofta att folk redan känner till det och har varit inne och kollat.
_
_
Jag är en av medlemmarna som syns i statistiken men inte på sajten. Jo, jag läser väldigt mycket, men när jag läser det ni proffs tar upp så känner jag mig som "kusinen från landet" ungefär. 
Jag tycker om sajten, men skulle uppskatta den ändå mer om ni kunde sänka ribban något av o till så att även vi nybörjare vågar komma till tals. Den här sidan är en toppensajt för dem som är proffs eller näst intill i alla fall, men jag som fullständig amatör känner mig lite bortkommen ..
Skulle ni kunna skriva artiklar som hjälper oss nybörjare ifrån scratch kanske..? 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Tjoho! Vad kul att få den stora äran att bli medlem 1300!
Bra att du skriver hur du upplever det Inga-Lena. Man blir ju litet hemmablind efter ett tag. Lovar att tänka på saken. 
Tack för förslaget också! Jag har haft litet tankar på såna artiklar, men de har legat på is ett tag. Kanske dags att ta upp dem igen.
_
_