Att bokmärka inlägg och artiklar
Ni har väl inte missat att det går att sätta bokmärke på ett inlägg man vill ha nära till och slippa leta efter i forumet? Knappen ses uppe i vänstra hörnet, efter Skriv och Sök, och under Inkorg.
Bra att använda sig av när man hittar något extra intressant man inte vill "tappa bort" bland alla inlägg. Även med artiklar går detta att göra. Ett visst ord kan man söka både i forumet, artiklar och dagboksinlägg.
Jag har bl a satt bokmärke på en diskussion om papperslera och glas, kakelinlägget och några diskussioner om att starta eget på andra forum. Annars är jag rädd att de snart försvinnner i mängden så att jag inte hittar dem igen.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Efter att själv förgäves ha letat efter några inlägg så är det nog dags att påminna om den här funktionen. Mängden information i forumet ökar hela tiden, så det kommer inte att bli lättare att hitta gamla diskussioner. Mitt minne är visserligen bra men kort, så jag kommer att bokmärka mera.
_
_

Jag har försökt att bokmärka. frågan är hur man hittar sina bokmärken sen, det har jag inte klurat ut ännu…
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Om du tittar snett upp till vänster, under inkorgen, så ser du att där står BOKMÄRKEN. Klicka där så hittar du alla dina bokmärkta trådar.
_
_