Är det någon som lagt in nya bilder nyligen?
Sitter här och kollar lite på keramik såklart som vanligt… Är det någon som har lagt in några nya bilder i sitt album nyligen och vill tipsa om det så skulle det vara kul att titta på dem! Själv håller jag på att bygga om i verkstaden så jag har inte gjort något nytt sedan i juni. Det kliar i fingrarna! Så lite förströelse i form av bilder skulle inte vara fel…
Kolla min hemsida
(Om du inte redan gjort det!)
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

#1 Rolnor! Jo, den har jag kollat tidgare, men nu var det lite nytt väl! Tack! Åh vilka fina glasyrer du får till! Blandar du själv helt själv, dvs räknar ut glasyren själv eller? Riktigt fina!
Tackar!
Jag brukar börja med ett recept som jag hittar i böcker eller på nätet, sen ändrar jag den gradvis till mitt tycke och smak, ibland blir det bra, ibland mindre bra…
By the way,lämna gärna ett meddelande i min GÄSTBOK, PLEASE!!
det där med att en människa kan göra vad hon vill men inte vilja vad hon vill gör mej en aning konfunderad. Vad menas? Kirkegaard är enklare.
April, jag ska inte kapa tråden, så jag svarar i din gästbok i stället! 
RED: Skrollade upp i tråden och såg att min autosignatur såg ut som att det var den som var påminnelsen. Var det därför du frågade? Påminnelsen var att man inte får länka till sin hemsida hur som helst!
/Lena
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Jag har lagt in några suddiga nya bilder tagna med telefonen..
Tester och fix med glasyrslattar som Swen Vejsfelt är pappa till…