Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 413 ggr
Ulla
0

God morgon, 24 januari

En härlig morgon! Det är så vackert ute med all den vita snön. Äntligen vinter. Det tog mig en halv timme att skrapa bilrutorna rena från isskorpa sist jag använde bilen, men det gjorde ingenting. Jag stod där och hackade och njöt av det härliga vintervändret.

I dag ska jag tillbringa hela dagen i keramikverkstan, så det blir bara en kort titt här innan jag ger mig iväg.

Ha en bra dag, allihop!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Bregotta
0

God morgon Ulla och alla ni andra!

Ja, visst är det härligt att vi fått lite snö! Det blir så mycket ljusare ute och då känns allt lite lättare. För mig som inte har keramik som jobb låter det underbart med en hel dag i verkstaden! Jag sitter här på mitt rum på jobbet och väntar en hel lång räcka med besök och samtal! men, men …. jag sticker väl ut en stund till keramiken när jag kommer hem!

… för att få lite snabbavkoppling på jobbet går jag då och då in på "ifokus" för att kolla om det är nåt nytt på G…

Ha det så bra idag! Vi syns …Skrattande

LeWE
0

Jag håller med om att det piggar upp en hel del med snön, det blev genast ljusare! Dessutom börjar man faktiskt märka att dagarna blir längre…

Själv är jag väldigt trött efter julen, tycker det är lite skönt att ta det lite lugnt, sova lite längre och inte jobba så intensivt. Försöker komma igång med keramiken genom att "leka" lite och prova nåt nytt, före jul måste men bara jobba på utan att tänka.

Ganska skönt att julen är över och våren närmar sig, eller hur?