Går inte att läsa
Försöker läsa artikeln om Wabisabi men när jag klickar på läs mera, eller om jag går på tråden Wabisabi i fokus, så hamnar den svarta rutan med mina meddelanden, gästbok och mina inlägg(den svarta kolumnen som vi har till höger på sidan) över artikeln och går inte att få bort.
Är det nån annan som har det så eller bara min som konstrar?
Får väl försöka senare….
För mig fungerar det som det ska. Undrar om fler råkat ut för samma sak?
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

För mig blir det samma som för Lotta! Rutan med mina meddelanden och allt annat hoppar och lägger sig i mitten . Även reklamen här vid sidan av lägger sig där i en lång rad. Artikeln är puts väck…Har försökt med både klicka på länken och på tråden men det blir samma sak. Något knepigt är det som hänt med den…
krånglar likadant för mig.
För mig fungerar det. Vad har ni för webbläsare? Jag har firefox.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Med IE ser det ut som ni beskriver.
Kan ni få upp andra artiklar, eller är det bara den här som strular?
_
_
Jag klickade runt lite på måfå, verkar bara vara den här. Men jag har sett samma bugg rapporteras nånstans.
Jag har hittat ett troligt fel. Jag kopierade Wabisabis text och klistrade in den i artikeln. Då kan man tydligen få med skräpkod som ställer till det för webbläsaren så att resultatet blir som ni nämner.
Det betyder att jag måste börja om från början och skriva in all text för hand
. Jag tar bort artikeln så länge tills det är gjort, och sedan hoppas jag att det ska fungera för alla. Håll tummarna!
_
_
nu funkar det här i alla fall
Här med
Bra!
_
_

Japp, nu funkar det! Tackar!