Alla hjärtans dag
Kram på er allihopa. Hoppas att ni får en härlig dag i dag!
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Det samma önskar jag:)
Jag också !! Ha en skön dag!! Ge någon en kram också! Det är så många som behöver en.
Kram till er!

Från mig med!!! Ett stort fång tulpaner till alla underbara människor här på focus!!

… och från mig med! Va, bra att vi har i fokus! Det är jag jätteglad för! Kram till alla!

Hjärtliga kramar till er alla!
/Sofia
Många hälsningar till er alla på alla hjärtans dag.
kram Åse-Jordemor
Instämmer i alla hjärtans kramar idag! Det betyder sååå mycket den här sajten, jag har fått sååå mycket tips och hjälp. Det är ändå ett himla tufft arbete vi håller på med, idag var jag till en kille som är keramiker och även återförsäljare jag brukar handla lite så där utan kvitto(sss) men idag skulle jag ha faktura; han blev så besviken, han sa; jag som trodde jag skulle kunna köpa mat idag??? Stackarn han är jätteduktig har gått konstfack tom. Så ibland undrar man ju: Är vi tokiga eller??? men ALLA HJÄRTAN i alla fall

Jag önskar också alla en bra dag (god natt mera..kanske..) Det är väl rätt sent nu! Har haft en tuff dag med föräldrar på sjukhus o mamma som
fått diagnos altzheimer.. inte kul. Hoppas på bromsmedicin som funkar och en bättre dag imorgon!!
#10, oh, så oerhört jobbigt Lena. Inte mycket mer man kan säga än att jag känner verkligen med dej. Hoppas medicinen hjälper så bra det går. En extra stor kram till dej, det kan du behöva nu!

#10 Verkligen tråkigt! Jag vet hur det känns, har svärfar som har samma sjukdom. Han fick bromsmedicin som hjälpte bra i många år. Stor kram till dig och hoppas du ändå kan sova bra i natt!
Åh vad jobbigt för dig. Jag förstår att det har varait en jobbig dag. Hoppas att bromsmedicinen hjälper henne också.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
En dag försent men en alla hjärtans dags kram kanske är välkommet idag me.. en extra kram till LeWE som fått en svårt besked..men kanske en lättnad att veta!!

Tack så mycket! Idag känns det bättre och man får förlita sig till medicinen.. den är ett hopp.

ja en stor varje dag kram till er alla, och en skärskild tanke till dig Lena, det är oerhört jobbigt när sjukdommar kommer så "nära" en. Hoppas verkligen att medicinen hjälper