Vart har våra bokmärken tagit vägen?
Upptäckte till min förskräckelse att bokmärkesfliken inte finns kvar! Jag hade sparat en massa nyttiga trådar under den fliken. Finns de någon annanstans eller kommer de tillbaka?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
De kommer tillbaka, men jag vet inte när. Som du kanske läst så skyndades det nya igenom innan allt var riktigt klart eftersom det fanns en del allvarliga fel i den gamla versionen. Först ska buggar åtgärdas och prestandan förbättras (särskilt för dem med IE) och sedan lägger man till saknade funktioner och slipar på det som ev behöver det. Du kanske redan har sett att Första olästa kom tillbaka i går.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Ja, det har jag sett, det var bra. Och nu när jag vet att bokmärkena kommer tillbaka så har jag inget emot att vänta. 
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Den som väntar på nå´t gott väntar ……
Undrar bara hur det går?
Det är inte allt som syns, men det händer nåt hela tiden. Jag lovar. 
Det senaste var att man nu kan rensa bland sina mejl, och så har vi fått tillbaka möjligheten att själv avsluta sitt konto utan att gå via admin. Dessutom håller man på och rensar bland scripten som segar ner för använare med äldre versioner webbläsare (IE7).
Det är många som saknar sina bokmärken, så de kommer. 
_
_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vad bra, saknar oxå bokmärkningsmöjligheten. Hur blir det då med dem man redan bokmärkt? Får man märka om eller finns det sparat så att det återställs?
Allting finns sparat, så om det inte dyker upp något oväntat problem så ska allt komma tillbaka.
_
_
Det nya som hänt idag är att man får ett meddelande när man postar ett inlägg. Detta för att hindra dubbelpostningar som brukar vara ganska vanliga. Bli inte förskräckta när meddelandet dyker upp. 
_
_