Så här kan det se ut.

Grattis till den lille:)
Grattis! Vilken mysig bild.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Grattis och viket gulligt foto…:D
Mysig bild…. får ont i ryggen bara vid tanken…. Då jag fick min första bäbis för 13 år sedan hade jag en idé om att jag skulle fortsätta renovera huset i samma takt som om jag inte fått någon bäbis, och hon hängde på min mage i en sydkoreansk sele medan jag sågade listor, byggde veranda, grävde grönsakslanne… tills jag fick så ONT i ryggen (och vägde 49 kilo)…. Så då jag fick nummer 2 bytte jag stil totalt och blev en lugn och fin bullbakande mamma utan egna ambitioner… Och nummer 3… han har pappan fått ta hand om (HE!,)
Otroligt mysig bild!
Men som sagt, får du inte ont i ryggen?
Vilken öm bild! Grattis!
Tack! Han är nr tre i skaran. Har två tjejer på 3 och 5år innan. Det fungerar otroligt bra med bärsjal. Använde en Babybjörn bärsele med dom andra. Får inte ont i ryggen av bärsjalen. Vi får väl se hur länge han vill vara passiv drejare…
Grattis till underverket! 
Ojjejojj nu får gubben passa sig… det är ju de där stunderna man minns med bebisen! Grattis!
Grattis! Vilken gullig bild
!

Så fint!! Grattis!
jättegulligt…grattis
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Grattis,vilken underbar bild!! 

grattis! det ser otroligt mysigt ut!

grattis!!! De är ju bara för goa:) Smart förvaring, kanske nåt att testa! Fast Min lilla börjar nog bli aningen för stor nu. Är inte så förtjust att bara ligga i vagnen heller. Huvudet ska upp o streta hela tiden:) Helst framåt i en sele är nya melodin..
Gu' va sött! En sån där liten plutt hade jag i höstas -nu springer han snart omkring och man fattar inte hur det har gått till…
Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se
Skriik!! Vad gulligt!!!!! Minnen…
Tack!

man kan ha bebisen framåt i en sån bärsjal oxå har ja för mej. tror min syrra gick med det innan, om jag inte är helt ute och cyklar.
grattis till den lille! vilken fin bild
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan