Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 846 ggr
cupcake
0

Så här kan det se ut.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick en liten son straxt efter Bruzapetra fick sin dotter. Planeringen var väl inte den bästa då han kom mitt i drejkursen Glad   Två veckor efter att han föddes var han med på kursen,fast den här gången utanför magen.

zzaga
0

Grattis till den lille:)

Ulla
0

Grattis! Vilken mysig bild.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

lotta2
0

Grattis och viket gulligt foto…:D

pyromanen
0

Mysig bild…. får ont i ryggen bara vid tanken….  Då jag fick min första bäbis för 13 år sedan hade jag en idé om att jag skulle fortsätta renovera huset i samma takt som om jag inte fått någon bäbis, och hon hängde på min mage i en sydkoreansk sele medan jag sågade listor, byggde veranda, grävde grönsakslanne… tills jag fick så ONT i ryggen (och vägde 49 kilo)….    Så då jag fick nummer 2 bytte jag stil totalt och blev en lugn och fin bullbakande mamma utan egna ambitioner…   Och nummer 3… han har pappan fått ta hand om (HE!,)

JennyKrita
0

Otroligt mysig bild!

Men som sagt, får du inte ont i ryggen?

Vanja-K
0

Vilken öm bild! Grattis!

cupcake
0

Tack!  Han är nr tre i skaran. Har två tjejer på 3 och 5år innan. Det fungerar otroligt bra med bärsjal. Använde en Babybjörn bärsele med dom andra. Får inte ont i ryggen av bärsjalen. Vi får väl se hur länge han vill vara passiv drejare…

Kerstin-O
0

Grattis till underverket! Skrattande

Elorion
0

Ojjejojj nu får gubben passa sig… det är ju de där stunderna man minns med bebisen! Grattis!

Hubert
0

Grattis! Vilken gullig bildGlad!

GulleboKeramik
0

Så fint!! Grattis!

abbis
0

jättegulligt…grattis

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tazen
0

Grattis,vilken underbar bild!! Glad

Jessika
0

grattis! det ser otroligt mysigt ut!

Bruzapetra
0

grattis!!! De är ju bara för goa:) Smart förvaring, kanske nåt att testa! Fast Min lilla börjar nog bli aningen för stor nu. Är inte så förtjust att bara ligga i vagnen heller. Huvudet ska upp o streta hela tiden:) Helst framåt i en sele är nya melodin..

Keraleij
0

Gu'  va sött! En sån där liten plutt hade jag i höstas -nu springer han snart omkring och man fattar inte hur det har gått till…

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

koko
0

Skriik!! Vad gulligt!!!!! Minnen…

cupcake
0

Tack!

Hennum
0

man kan ha bebisen framåt i en sån bärsjal oxå har ja för mej. tror min syrra gick med det innan, om jag inte är helt ute och cyklar.

grattis till den lille! vilken fin bild

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan