Hur kommer det sig att du bytt namn?
Jag blev utslängd från "politik i fokus" så jag skapade ett nytt alias (funkade inte alls eftersom dom ser IP-adressen, men jag fick vara med i alla fall, på nåder…)
Låter intressant att du blev utslängd, måste vara en väldigt hård censur eller?
Men du finns fortfarande kvar som rolnor här på keramik. Vilket väljer du att använda här?
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
#3 Jag skrev lite provocerande artiklar och var lite oförskämd mot moderatorn, ett misstag i stridens hetta bara.
Jaha, jag trodde att rolnor var dör och begraven, man får visst inte ha två alias? Jag väljer att vara romperstomper här också, lite ombyte förnöjer!
Nja, du blev nog bara portad från den sajten. Här har du inte gjort något som fått dig avstängd. Du kan vara rolnor här om du vill och romperstomper på politik, men det kanske är svårt att hålla isär inloggningarna då. 
Om du väljer att byta så kan du lätt själv avsluta ditt rolnorkonto. Alla dina inlägg blir naturligtvis kvar.
_
_
Är ny medlem i detta fantastiska forum . Men hur gjorde du för att byta namn . (Användarnamn )
Det kan man inte göra själv. De flesta brukar få rådet att avsluta sitt gamla konto och börja om från början. Om du har ömmande skäl så kan du skriva ett meddelande till t ex Niklas som är en av admin bakom iFokus. Kul att du har hittat hit. Hoppas vi ses i forumet även om det blir under ett annat namn.
_
_