Läst 778 ggr
0
Något du missat?
Jag tror att det är lätt att man bara följer upp vad som händer bland artiklar och i forumet…
Kanske missar du:
- Gästboken - titta in hos någon och skriv en rad i dennes gästbok. Har du tittat i din egen? En del har gästböcker där riktiga debatter pågår…
- Dagböckerna - de senaste inläggen ser du i spalten till höger på sajtens första sida. Du kan kommentera dagböckerna! Även här kan det ibland bli långa debatter och diskussioner kring ett dagboksinlägg. Du kan naturligtvis också skriva egen dagbok - och kanske få kommentarer till den.
- Fotoalbumen - skriv gärna en rad i forumet när du lagt in bilder, och när du fyller på med nya. Titta gärna runt bland fotoalbumen - det finns vackra, roliga och spännande bilder.
- De andra sajterna - besök även andra i Fokus-sajter. Du når dem via rutan längst till höger, eller via knappen "Fler sajter" här ovan till höger. Det finns mycket att upptäcka. På "Min sida" får du uppföljning på alla strängar i alla sajter du besöker.
Ett tips från Proveniens iFokus.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
0
då ska jag berätta att jag lagt in lite fler foton i mitt album. välkommen att ta en titt!
0
Vad bra att du berättade! Jag skulle nog ha missat dina foton annars. Kul att du också är inspirerad av Aladdin när du gör dina tekannor. Det är tydligt att det kommer mer och mer influenser från det hållet.
_
_

0
Nu finns nya bilder i mitt fotoalbum, ingen keramik, utan mina små underbara luddbollar! 
0
Det var nästan så att jag väntade mig en igelkottfamilj, men då hade du väl skrivit taggbollar istället :)
_
_