Rakuugn säljes
#0: Hej Susanne!
Jag köper gärna din rakuugn. Gasolbrännaren, slang etc. finns väl också? Hör av dig så får vi prata.
Hälsningar
Anders Lagerklint
#0: Hej Anders,
Vad kul att du vill köpa min rakuugn!
Gasolbrännare etc har jag inte men finns ju att köpa på Cebex där jag köpt rakuugnen.
Bästa hälsning,
Susanne
#2: Hej Susanne! Tyvärr avtog mitt intresse då inte brännaren m.m. var med. Jag missuppfattade trots att dina bilder inte visade någon brännare men på Cebex hemsida är den ju med på bilden. I texten står det dock att man måste komplettera med en sådan. Jag satsar istället på att bygga en egen ugn. Lycka till med försäljningen.
#3: Hej, tack då vet jag och lycka själv till med byggandet!
Vänligen Susanne
Hej Susanne!
Om du ännu inte sålt den:
Var i landet finns ugnen?
Och vad ingår förutom ugn, lock och sättplatta samt "tegelstenarna" som syns i bild? Medföljer hållare/fäste för gasbrännaren?
Vänligen,
Prasadacarin
#5:
Hej,
Ugnen är kvar och den finns i Malmö.
Jag har inte köpt hållare/fäste men dessa går att köpa på Cebex där ugnen är inköpt.
Allt gott,
Susanne
#6: Hej igen!
Det är för långt bort. Hoppas någon annan nappar!
/Prasadacarin
#7:
Hej,
Jag vet inte riktigt var du bor men om du vill kan vi mötas på halva vägen så blir det kanske inte så långt att köra?
Vänligen
Susanne
- Redigerat 2021-07-20 09:29 av SusoHoff1
#8: Tack för det generösa erbjudandet (bor i Stockholm) men hade egentligen bestämt mig för att köpa en modell med tegel istället för med fiber. Och är tillbaka på den planen igen, även om det var värt att överväga din oanvända ugn till bra pris.
Säker på att någon annan snart köpt ugnen!
#9:
Tack, ha en fin sommar!
Susanne
Hej Susanne!
Jag är intresserad av din ugn om den fortfarande finns kvar?
Hälsningar,
Jessica
#11: Hej Jessica,
Så glad att du är intresserad, den finns kvar!
Bästa hälsning,
Susanne
Hej igen Susanne.
Jag skickar ett PM till dig, så kan vi prata vidare. Vänligen, Jessica