Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: köp-och-säljkeramikugnarkeramikugn
Läst 754 ggr
Niklas W
0

Gasugn till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Övrigt - Nyköping - En komplett och mycket litet använd keramikugn för gasol, Scandiovnen GS 600, förmodligen motsvarande Lyngbyugn GS 600, för gasol, sälje...
ler
0

Passa på nu alla som vill bränna med gas, det där är den bästa tänkbara ugnen man kan få.

Bo§e
0

#1: Ja, men finns fläkt- och brännarutrustningen med…?
Syns inte på bild….

"Don't Panic" (Douglas Adams)

ler
0

Brännarblocken sitter i ugnen kan jag se så det borde finnas det andra också, det är fastmonterad på ugnen utom själva fläkten.

Niklas W
0

#3: Det finns fler bilder på Blocket, med möjlighet att kontakta säljaren för mer information.

ler
0

Om jag hade plats till en sådan ugn hade jag köpt den nu. Men att hitta ett ställe här i Köpenhamn där man kan ha en sådan stående är inte lätt. Men finns kanske någon ambitiös keramiker på landet någonstans

ler
0

Lite dåliga bilder på blocket, men man kan se lite av installationen på sidan av ugnen, kanske skulle du ta flera bilder på sidan och av luftfläkten

Ferruma
1

Lite stor för somliga av oss :)

ler
0

Jag hade för många år sedan modellen större men tyckte att den var lite för liten.

Bo§e
0

På typskylten står " 2 ATÖ "
Kanske en indikation om vad fläkten skall prestera i systemet.
(Om nu fläkten skulle saknas)

"Don't Panic" (Douglas Adams)

[rolnor]
0

Ser fin ut, fint valv i taket. Stöttorna i botten är väl kiselkarbid?

[rolnor]
0

Jag hade en gas-el ugn från Skandiaovne, väldigt rejäl, riktigt fin kvalité jämfört med Uterm.

nyburgaren
0

vad för pris har denna ugn?

Ulla
0

#12: Den är borttagen från blocket så den är antagligen såld.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Niklas W
0

#13:

Den är inte såld ännu. Det går bra att kontakta säljaren på e-postadress: mattias@wellander.com