Och lovar vi något fint pris till den hundrade medlemmen Ulla?
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Undrar hur man vet vilket nr man har? Har nyss blivit medlem.
Du är medlem nr 99. Det har varit i snitt en ny medlem om dagen, så det har varit lätt att kolla.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Nu är vi 100 medlemmar. Det var Olivia som blev #100.
Jättekul att se att folk hittar hit. Jag hoppas att alla som läser det här också känner att ni verkligen är välkomna. Jag tycker själv att forumet fyller en funktion som mötesplats för alla oss som är intresserade av keramik. Jag har hållit på med keramik i över trettio år men har ändå på bara ett par månader lärt mig mycket nytt och nyttigt.
_
_
Jag håller verkligen med dig Ulla. Jag måste hit varje dag helst för att se om det finns något nytt jag kan lära mig och faktiskt så känner jag också samhörigheten med andra keramiker, vilket jag saknar lite annars. Som tur är har jag moac som också finns här ute och hon dyker upp lite ibland så man får prata av sig men som sagt annars funkar det ju så bra med detta forum också.

Hej Charlotta! Kul att ha dig här.
Jag ser att du redan har upptäckt din gästbok. Du har också ett eget fotoalbum där du kan lägga upp dina bilder och en dagbok/blogg. Jag brukar inte skriva i min, men det finns andra som skriver desto mer. Ja, och så har du en egen brevlåda också, men den har du väl reda sett.
// Ulla
_
_
Nu är det snart dags igen. Keramik iFokus börjar närma sig 1000 medlemmar. Jag tycker att det är hisnande.
Vänliga hälsningar
Niklas

Fantastiskt!!

Herregud - det är ju jättemånga! Grattis till alla oss som får vara med och ta del av allt här!!! Och kanske främst till de som håller sidan igång och har koll på allt - sajtvärdarna! Det är en riktigt poppis sida ni har skapat!!! TACK!
Niklas - vet man hur många som i genomsnitt besöker sidan varje dag? Om man räknar personer inte antal besök, och hur många besök sidan har varje dag? Vore kul med lite råstatistik! 
Att bli 100 kändes som en viktig milstolpe. Jag minns precis hur kul det kändes när det hände 
_
_
Gratulerar till ett vinnande koncept!
Jag har inte hittat någon siffra på hur många som är inne t ex just nu men i medlemmsregistret till höger vid varje person står det när man senast var inne.
#13: Välj Medlemmar - Inloggade på hela iFokus så ser du hur många som är inloggade nu.
Vänliga hälsningar
Niklas
Niklas …kan du fixa så att jag kan lägga in bilder i mitt fotoalbum…det har varit error i över en månad..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Nu blev det snurrigt i mitt huvud. Ulla undrar vem som kommer att bli nr 100 och Niklas säger att vi börjar närma oss 1000.
Vem av er har en nolla fel????
Monica
Det här var ett gammalt inlägg som jag skrev för lääänge sedan. Nu närmar vi oss 1000, men knappast före nyår. Det är fortfarande 37 kvar till 1000.
_
_
Jaha, då vet jag det. tyckte att 100 verkade lite.