Keramik iFokus

Keramik

Etikett: medlemmar
Läst 1306 ggr
Vavrakeramik
0

VästraGötaland + Halland träff 3/2

För ett par månader sedan bestämde vi som bor i Vävstra götaland och Halland att vi ska ses den 3 februari, en söndag. Jag har sedan dess en mejlinglista där inbjudan med tid och plats går ut. Jag har precis mejlat er!

Är det fler som vill vara med och träffas, så skicka ett privat meddelande till mig med er e-postadress så får ni också en inbjudan.

Jag puttar upp höstens tråd också. MVH Helen

poja
0

Idag träffas vi. Ska bli jättespännande att få möta flickorna bakom allal alias. Extra kul var ju att just idag så fick vi vår tusende medlem. Det får  ju vi fira hos Vävra såklart.

Vavrakeramik
0

Det blir Björnbärskaka m grädde….

lotus
0

jag är lessen men var tvungen att jobba,hoppas ni får en trevlig dag hälsningar Lotta

Ulle
0

Jag är med er i tankarna … Oskyldig

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Rozzy
0

Jag har blivit magsjuk här på morgonen så jag "sitter" hemma och ni får ha en riktigt trevlig dag, är så ledsan att jag missar detta!

A.M.L.
0

Urk, stackars dej, absolut den värsta helt ofarliga sjukdom jag vet. Har just kommit hem från Vävra, vi blev en liten tapper skara på 4 stycken, men trevligt hade vi!

A.M.L

Lilja
0

Nästa gång ska jag också komma. Min förkylning vill inte släppa taget. Bihålorna som man knappt vet att man har annars känns plötsligt väldigt tydligt. Har varit hos Vävra tidigare så jag förstår att ni hade en trevlig dag.

Bregotta
0

Jag kommer också nästa gång. Har firat maken 50-år denna helgen så idag har jag mest ordnat upp efter kalaset. Diskat och städat och återhämtat mig, det har varit mycket ordnande och matlagning. Kul att ni hade trevligt. Kommer det rapport?

lotta2
0

Jag kunde inte heller komma idag. Ligger nu med andra omgången influensa, lite segt. Hoppas ni hade en trevlig dag!