för liten ugn
har drejat för stora krukor till ugnen. men det gick utmärkt att skruva loss locket på den toppmatade ugnen å förlänga den med ett lager porosilsten.. sen lägga locket över där..
hur stora är dom?
ugnen e 45cm hög vasen va 50cm hög
Kul att höra att det gick bra.
Fanns det inte någon strömbrytare i locket? jag har för mig att det brukar var det.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Mitt hemmabygge ingen strömbrytare
Och antagligen ingen elugn?
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Jo då en elugn e det.. men de e bara jag som sköter den så säkerheten får jag tänka på hela tiden jag jobbar med den..
Google annonsen ovan..Vet dom inte om att det är olagligt att använda ordet Gratis i annonsering..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Abbi, det finurliga med dessa annonser är att de ändras från gång till gång man tittar… OCH de är på olika ställen i trådarna från gång till gång, så ordet gratis finns inte i min annons i denna tråd, för mig är det en dansk annons. Irriterande är de fortfarande iallafall…

#8 Jag tror Abbis menade annonsen OVANFÖR innläggen för där stod det gratis tidigare idag… Jag har aldrig lagt märke till att reklamen flyttar runt bland inläggen, gör de verkligen det Elorion?
#9 Ja, Inläggen har verkligen flyttat runt… iallafall för mig. Ok det stod där tidigare idag, då måste jag ha missat det.
Vi kanske ska återgå till vad den här tråden egentligen handlade om.

# 10 Du har rätt! Nu ser jag att de flyttat… Ps Det är alltid kul när tråden spårar ur lite va…?
kul när trådar spårar ut. En nackdel kan vara att när man sedan en annan gång vill hitta tråden med tips om den blåa glasyren….. då minns man inte att det var i tråden om byte av elslingor vi kom in på den….he he
Fast på något märkligt sätt så är det alltid någon som vet var informationen är för det dyker upp efter en förfrågan.