Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 732 ggr
rakuLotta
0

På semester...trala

Har packat det sista och i morron bitti åker vi till Egypten 2 veckor. Sol och bad och lata dagar står överst på listan…men kanske även en tur till Kairo och pyramiderna.

Får se om jag ser nåt matnyttigt i keramik på bazarerna. Kommer jag åt att fota gör jag det, så ni får se.

Ha det så bra i vinterkylan så hoppas vi på ett snabbomslag till de soliga vårdagarna snart igenCool

Kram Lotta

ijonsson
0

Ha en underbar semester!!Härligt!! Här har vi haft årets första vinterdag och pulkor o kälkar kom fram för första gången i vinter! Helt otroligt…i slutet på mars..!!! Men vi var överlyckliga och hoppas på att få behålla snön ett tag nu!!

rakuLotta
0

Ja, snön är härlig för barnens skull, även om man önskat att den kommit lite tidigare. Men nu när den väl är här är det ju synd om den töar bort med en gång.

Men om 2 veckor vill jag ha vår….Cool

Så, nu ska datorn stängas ner. Det blir svårt att klara sig utan er i 2 hela veckor. Kanske ramlar jag in på nåt internetcafe om längtan blir för svår….Skrattande

Soliga hälsningar Lotta

kinnekulle
0

He en riktigt underbar semester och tänk vad många kul inlägg du har att se fram emot när du kommer hem/ Ha det riktigt gott Marika

Dolomit60
0

WOW - hälrigt !

Det är vid den här årstiden man ska till Egypten !

Jag har varit en gång i Sinai, och en annan gång i Sinai, Suez, och Cairo. Jag har aldrig blivit så trevligt bemött av så många totalt främmande mäniskor som jag blev i Egypten !

Alla var JÄTTETREVLIGA !

Det är ett underbart land at vara turist i ! ! !

Hopps ni får en revlig resa !

abbis
0

Avundsjuk ….jag är så avundsjuuuk..Med snöstorm så skulle jag ge vad som helst för en solig playa och en paraplydrink…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

pluppan
0

ha en bra semester!!!

du tittar säkert in hit någon gång på ett internetcafe det går ju liksom inte att hålla sig borta  Flört

Danielsdotter
0

Det ar just vad jag gor just nu. Jag ar i Thailand pa semester, och pa hotellet finns det dator med internetuppkoppling. Klart att jag smyger ner och kollar till ifocus nar jag trottnar pa solen. Cool

minx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Herre guud en sån plågsam tråd hihi att läsa om allas underbara semesterupplevelser när det ser ut så här utanför…

Kolla in snömängden på våran gård :O

ijonsson
0

Tycker det ser underbart ut Minx! Vi har inte haft någon vinter ALLS!! Så jag har avundats alla som haft snö i vinter…(jag är barnsligt förtjust i att bygga snögubbar o åka pulka…)

abbis
0

#9 Du kan få våran snö….kom 25 cm igår…Skrattande

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/