Vägarna förbi Varberg??
Den 22/7-27/7 har jag och två kompisar utställning/försäljning i Lottastugan i Varberg. Vi jobbar mest med brukskeramik i stengods men det kommer även att finnas en del lergods, skulptur, Raku, måleri med mera.
Alla medlemmar på Keramik iFokus är naturligtvis varmt välkomna! Kom och hälsa på oss!
För mer information, klicka på länken nedan.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Vad roligt! Vi har inte långt till Varberg och inga barn hemma den veckan. Perfekt efterjobbet-utflykt :D

Kul, Vickevira!
Du är välkommen!
//Ulle

Låter intressant! Ska försöka ta mig dit jag med. Tack för tippset 

Håller den fina "affischen" för vad vad den lovar så kommer er utställning att bli kanon. Många lycka till!!

Risken är väl att jag borde ägna mig åt grafisk design istället för keramik…
men jag hoppas att folk inte ska bli besvikna. Problemet är jag gjorde vernissagekorten i februari och det har ju hänt lite med produktionen sedan dess.

Gjorde du dem i februari!! Vilken framförhållning. Men visst är grafisk design kul. Det skulle jag tänka mig att hålla på med oxå. Fast jag är inte skolad på ngt vis, men älskar att göra det ändå.

#6 det kanske var mars… är man kontrollfreak så är man.

Jag kommer fick vernisagekort av Catharina. Ska bli spännande att se hoppas ni finns på plats kan inte komma på vernisage tyvärr är och tittar på djuren på Kolmården den dagen! Ni är duktiga och gör fina saker och fint inbjudningskort. Lycka till med utställningen.

Hej Anki,
Vi kommer att vara där hela veckan (mest jag). Vi har gjort ett litet schema. Kul att du kommer och hälsar på!
Ulle