Keramik iFokus

Keramik

Läst 1153 ggr
Bregotta
0

Segt att ladda ner sidan?

För mig är det väldigt segt när jag skall ladda ner sidan och sedan när den väl är framme tar det riktigt lång tid att ta fram och läsa trådarna… Allt går väldigt långsamt nu.

Andra sidor på nätet funkar bra och laddas ner snabbt så det kanske är det att det är nytt och att det tar lite tid att få ordning på allt, eller? Jag får inte fram Ullas tråd om vart man skulle maila om det var problem så det får bli så här istället… Hur funkar det för er andra?

Lilja
0

Det är verkligen segt just nu. Kommer inte in på min sida. Kan inte öppna mitt fotoalbum. Söker bland medlemmar på Lilja och får över 1000 träffar så något är inte som det ska just nu. Provar igen senare idag kanske jobbas det med sidan just nu.

Lilja
0

Det är verkligen segt just nu. Kommer inte in på min sida. Kan inte öppna mitt fotoalbum. Söker bland medlemmar på Lilja och får över 1000 träffar så något är inte som det ska just nu. Provar igen senare idag kanske jobbas det med sidan just nu.

Lilja
0

cheranina
0

segt som bara den idag, får nog vänta med att läsa till ett annat tillfälle

LeWE
0

Håller med

gismo
0

Var inne strax efter er och det funka bra.

Bregotta
0

Yes! Nu funkar det mycket bättre för mig med! Tack! alla ni som fixar och donar! Fin sida för övrigt! Blir nog kanon när man lärt sig den! Skrattande

Ulla
0

Jag som är litet skeptisk till datorer överhuvudtaget (trots att jag gillar dem) måste erkänna att jag inte är överraskad över att det är en del problem just nu. Men jag är säker på att ifokusgänget lyckas lösa dem till slut, det har de gjort förut när det strulat.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
0

I natt kommer man att stänga ner iFokus ett tag för att bättre kunna arbeta med servrarna. Vet inte exakt när det sker, men jag tänker i alla fall inte sitta uppe och vänta utan i stället hoppar jag ner i lopplådan. :)

_
_

MiaTua
0

jag saknar att förut kunde jag ha inlägg som favoriter, då var det lättare att hitta tillbaks till  de trådar som intresserade mig. Så det är jag lite ledsen över :( men det kanske kan fixas i nästa uppdatering.

Annars tycker jag att det bra överlag.

/ Mia Tua

Ulla
0

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Man kan ju fortfarande bokmärka sina favorittrådar för att lättare hitta dem igen. Har du gjort på något annat sätt?

_
_

MiaTua
0

nej var lite blind igår. Sorry, men hittar fortfarande inte listan på alla min bokmärkta, Den har försvunnit sen uppdateringen. men om jag går in på ett inlägg som jag bokmärkt ser jag att det är bokmärkt så de har ju inte försvunnit sen uppdateringen.

Ulla
0

Längst ner bland forumgrupperna finns först + Mina inlägg. Som nr två kommer +Bokmärken och efter det alla grupperna. Skrattande

Egentligen är allting mera genomtänkt och logiskt nu, det är bara det att man har vant sig vid det gamla.

_
_

LeWE
0

Jag kan inte hitta listan på de som "besökt" mig som fanns förut??

Ulla
0

Jag vet inte om det finns något annat sätt, men du kan i alla fall klicka på din bild i inlägget här ovan så att du kommer till din medlemssida. Där finns den listan kvar.

_
_