bränd jord
Var på en mycket fin utställning i Varberg för några veckor sen. Catharina, Ulle och Marie hade en samutställning med keramik, foto samt målningar som var inspirerande och innehöll många fina alster. Tack tjejer för ett trevligt bemötande och en fin utställning hoppas den ger er många ringar på vattnet för ökad kännedom och försäljning framöver. Det är så kul att se hur ens vänner lyckas i sitt skapande man fylls av energi och skaparlust.

Uj,uj,uj, så tjusigt, Ulle.
snygga sakar!!

fin fint!!!!!

Oj, det var synd att missa! Ser jättefint ut!! Jag var där neråt men lite för sent:/ Hoppas det gick bra för er!
Verkligen snyggt, vad synd att jag missade det. Det hade helt fallit ur minnet. Bor ju inte så värst långt ifrån!
Det ser jättefint ut. Jag blev jättesugen att få se era saker i verkligheten. Bor för långt bort tyvärr… Har du fler bilder? Gärna "close-ups"!
ja vad fint det var!!
gillade att ni la ett fat på en fäll det tyckte jag var extra fint

Kul att ni tyckte det var fint! Till slut blev vi väldigt nöjda med hur vi fick ihop det. Det var dock mycket slit innan vi blev klara.
Det kom mycket folk men det kunde ha varit fler. Solen och värmen satte käppar i hjulen… Vi prickade in sommarens varmaste vecka. Vem vill gå på utställning när det är 30 grader varmt? Men på kvällarna var det fullt med folk. Vi hade öppet fram till ca 22.30.
Jag har fler bilder från utställningen. Kommer lägga ut dem på min hemsida och kanske testa fotoalbumet här också. Just nu går jag dock på lågvarv. Höll på att slita ihjäl mig före och under utställningen så lite semester är välbehövligt.
Jag hojtar till när det kommer fler bilder.
ulle
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.