Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: utställningargallerierkeramiker
Läst 1681 ggr
LeWE
0

Kreativa kilometern

Jag ska stå på kreativa kilometern i edsvik sollentuna på lördag o söndag, ska nån annan vara där? Plats 30 har jag.

Kom gärna o hälsa på!Glad

LeWE
0

Nu har jag varit på kreativa kilometern, en mycket trevlig marknad med bara hantverk o mycket måleri. Tyvärr var det väldigt kallt o blåsigt (speciellt i dag, söndag) Men de som kom var väldigt intresserade och jag kan tänka mig att det kan bli en bra marknad framöver. Det här var första året.Glad

troll
0

Jag stod också där och trots det blåsiga och (på söndagen) regniga vädret var det mycket trevligt, delvis pga min trevliga granne (Stod med "bordet" brevid Lena/LeWe) men också mycket trevliga och intresserade besökare. Som vanligt var det många som bara råkat ha vägarna för bi och som inte visste om något innan - kanske lite mer annonsering och/eller reportage innan är att önska - men eftersom jag själv inte bor i kommunen vet jag egentligen inte om det var dålig annonsering.

Det var i alla fall bra och kan förhoppningsvis bli mer i framtiden, då det är tänkt som en återkommande tradition.

/Marie

LenaR
0

Svarar lite sent, men jag hälsade ju på er! Alltid kul (och lite märkligt) att se nätkompisar irl… 

Jag tyckte för ovanlighetens skull att det var rätt roligt att stå och sälja (kanske för att det gick så pass bra). Men som sagt, trevlig stämning, intresserade besökare, och mycket sympatiska grannar borta hos mig också ;D  Jag kommer definitivt att dra dit resten av mina lerskapare nästa år!

Hoppas vi ses igen!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.