Ceramic Arts Daily
Jeg vil tipse dere om en flott nettside
På http://www.ceramicartsdaily.org/index.aspx kan du registrere deg å få nyhetsbrev sendt til din mail. Nyhetsbrevene inneholder videoer og andre tips om teknikker mm. De har også nettbokhandel og mange fine artikler. Du kan også laste ned deler av bøker mm her.
Tack för tipset ildogvann
. Har suttit en timme och tittat på fina videos. Superbra site!
Var också inne och tittade på sidan Ceramic Arts Daily och anmälde mej. Eftersom jag inte är helt på det klara med engelskan så undrar jag om sidan är helt gratis eller om man får en otrevlig och dyr överraskning senare. Har fått ett mail från dom där jag skall trycka för några gåvor samt en gratiskopia av 7 great pottery projects men jag vågar inte förrän jag vet att det verkligen är gratis. Det verkar så. Är det så???????????????????
Tacksam för svar, Monica

Bara 7 great pottery sedan får du erbjudande att prenumera, men vad det kostade kunde jag inte utläsa.
#2:det finns en google-grej som översätter åt en.. till massor av språk. Är dock för dålig på det för att kunna förklara hur man gör.. kanske nån annan kan?
BRA sida. anmälde mej dock inte till "gratis" erbjudandet. Kanske det är gratis, kanske inte men jag vågade inte chansa.

Det är gratis…
Ja, det er gratis
Du får tilbud om diverse per mail, men ikke noe eom du må si ja til. Jeg synes bare det er fint å få tilbud per mail. Gavene er gratis (utdrag fra bøker mm )! Fin side! Jeg har vært medlem noen måneder nå, og har ikke opplevd noe ubehagelig.
Ja, gratis är det det är bara ceramiks monthly du får hem på brevlådan du betalar för om du vill.