Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: utställningargallerierkeramiker
Läst 2101 ggr
helenahenstedt
0

Maria Ängkvist Klyvare

Hej!

Jag ska skriva en uppsats om Maria Ängkvist Klyvare och undrar om någon har någon info om henne. Skriv personlig meddelande till mig i såna fall.

Det jag vet är det som står på hennes hemsida och sidan om China Girl.

/Helena

Vavrakeramik
0

vem är det undrar jag?

kinnekulle
0

Vad spännande, grattis till ett väl vald person, har tyvärr ingen mera info än det som står på nätet, men kontakta henne, du kan ju inte få mer än nej, men det får du troligen inte!

helenahenstedt
0

Fick ingen kontakt via hennes hemsida, men hittade en annan adress och ja, hon sa inte nej så nu kommer det bli en sjujädrans bra uppsats som kanske hamnar här så småningom!

Helene: Googla!

LenaR
0

Åh Helena det vore jättekul att få ta del av din uppsats! Du får kontakta oss om att lägga upp den som artikel om du vill.

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

jose
0

# 3 Super häftigt! på väntan din uppsatsTungan ute

drejat11
0

Åh så roligt.

Det gick ett tv-program på tv för kanske 6 år sedan som handlade om svensk keramik och då var bl.a Maria med och blev intervjuad och då visades även hennes arbete. Jag kommer inte ihåg vad programmet hette med det var UR som visade det.

Jag tror att hon även sitter med som eximinator på HDK i Göteborg (är i alla fall handledare där ibland).

Lycka till

helenahenstedt
0

Jag ska läsa Konstvetenskap C i Uppsala denna termin och bestämde mig ganska tidigt för  att skriva om just henne. Uppsatsen ska vara klar i maj så ni får vänta men den som väntar på något gott…

Som sagt så ställer hon upp på intervju, men all info är naturligtvis välkommen.

pyromanen
0

Cool Jättekul!

(Vad bra att du frågade! Ofta är man nog för blyg för att fråga.. och tänkt va mycket man kan missa då…)