Keramik iFokus

Keramik

Etikettegen-hemsida
Läst 3936 ggr
yrsiturid
0

Hemsidetillverkning mm

Hej!

Jag undrar om det är som kan tipsa mig`?

Jag skulle vilja ha en egen hemsida och etiketter och visitkort till ett human pris?

mvh

Yvon

pluppan
0

jag skaffade hemsida via www.one.com

där kan du både köpa domänen och hemsideupplägg och e-mail. priserna finns på deras hemsida men jag tror att första året gick på ca 400kr och sedan kanske hälften. om man köper deras tjänst så ingår ett busenkelt skapa hemsida program.

visitkort är nog billigast hos vistaprint.

lycka till

Sagakeramik
0

Jag kör också med One. Visitkorten gör jag själv och skickar till vistaprint.

ildogvann
0

Jeg bruker også www.one.com til hjemmeside. Det fungerer veldig bra. Til visitkort bruker jeg www.moo.com . Jeg har bare positive erfaringer med moo også.

kinnekulle
0

Jag är jättedålig på datan, men vad är det som krävs för att lägga upp en hemsida?

helenahenstedt
0

På one, som jag också har, finns det mallar. Det innebär att det ligger bilder där som du byter ut mot dina egna och nonsenstexter som du också byter ut mot egna texter. Kanske inte helt busenkelt, men väldigt enkelt. Du behöver inte kunna ett smack om programering, det räcker att du vet hur du laddar ner bilder. Tydliga guider har de också, eller mejlsupport som svarar (tror jag) inom ett dygn.

Jag har billigaste varianten och det räcker gott för mina behov.

Många webhotell har liknade tjänster, jag googlade på webhotell och hittade en sida som jämfört olika. One hamnade i topp och därför valde jag dem, orkade inte kolla runt och jämföra.

RudeGirlPottery
0

Jag är jättenöjd med både vistaprint och moo. Vistaprint till visitkort och moo till "mini cards". Snygga att hänga på påsen bland annat. De är billiga så man får inte räkna med dunderkvalitet men absolut tillräckligt bra. Hemsidor ber man sin sambo att göra… Flört

LenaP
0

Också lite på g med hemsida…viken av allternativen av hemsidor har ni? Räcker det med deras billigaste allternativ eller växer man ur den fort?

[rolnor]
0

Jag har ett par sidor på dinstudio.se, jätteenkelt om man vill, men det finns också möjlighet att programera html-kod om man kan/vill

Vavrakeramik
0

Har lagt upp min hemsida med Site Builder som dels har mallar, dels tillåter helt egen design utan att man kan html-kodning å sånt. Rekommenderas, kostar 99:- per månad. Superenkelt att uppdatera.

Doriz
0

Ni som har hemsidor - hur mycket tid lägger ni ned på underhålla dem och hur ofta är ni inne och kikar?

helenahenstedt
0

Eftersom jag knappt är verksam just nu: ingen alls. Vilket är jättetråkigt, men har ju inte mycket nytt att komma med. Jag gjorde den mest för att jag ville göra en egen hemsida själv, prova på helt enkelt

Om man har mer seriösa avsikter med sin hemsida tror jag det är viktigt att det händer nåt nytt då och då, annars tappar man nog dem som tittar in regelbundet.

Doriz
0

Någon som har prövat Google weebsites för hemsidetillverkning? Jag har hittat en cirkel som heter "Skapa egen hemsida med Google webbsites" som jag funderar på om jag skall slå till på. Det är endast 9h vid fyra (4) och ett humant pris.

maritahedstrom
0

Om någon vill ha hjälp så skriv en rad till mig, jag är "human" i pris, tror jag  =) Beskriv i s f vad ni behöver hjälp med. Allt beror ju på hur mycket man vill ha och göra av sin sida. Man kan ha hemsida eller så kan man ha en blogg, och blogga är ju gratis men man kan behöva hjälp att komma igång. Det finns som sagts gratismallar om man har one eller andra hotell, men det är kanske inte helt enkelt för en "brukare" som inte är van vid datorn och dess "språk".

ni når mig på maritahedstrom@gmail.com

Mvh Marita