Redigera inlägg
Det händer saker på iFokus hela tiden, det märker ni säkert att sidan förändras (förbättras!) lite då och då. Det kommer lite nya funktioner, eller bara ommöbleringar av gamla knappar.
En nyhet just nu är att möjligheten att redigera sina inlägg begränsas till en timme. Dvs, man har en timme på sig att rätta stavfel eller ändra formuleringar sen man skrivit ett inlägg eller en kommentar.
Upptäcker man efter den timmen att man vill redigera sitt inlägg får man vända sig till sajtens värd eller Medarbetare. Här på keramiksidan är det alltså Ulla, Lotta2, zzaga, avalon och jag, Lr, som kan hjälpa er med det.
Tveka inte att be oss om vi kan hjälpa er med något!
// Lena
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Jättebra funktion!
Dessutom kan vi ( för dom som inte har sett det ännu) tipsa om den nya knappen "Första olästa" längst upp till vänster ovanpå varje inläggs sida som gör att man slipper scrolla efter nytt oläst inlägg i en tråd. Riktigt bra nyhet tycker jag!
Och för alla er som läser inläggen, men ännu inte kommit sej för att bli medlemmar (det är gratis), så kan vi tipsa om att det är mycket lättare att hålla reda på vad som är nytt om man är medlem och loggar in för då man ser nya inlägg i svart fetstil. Och man får dessutom kan kika in i medlemmarnas fotoalbum (massor av fina grejer där!) och läsa deras personliga sidor. Och nyfikna är vi ju alla på varandra, eller hur? Så passa på och bli medlemmar. Går jättesnabbt och kostar inget som sagt. Så välkommen!

Och som medlem kan jag säga att:
Om du är keramikintresserad är "keramik i fokus" helt oumbärligt! Du får stöd, inspiration och lär dig hur mycket som helst. Det enda "problemet" det kan medföra är att du sitter med näsan i datorn i tid och otid och mycket mer än tidigare. Hemma hos mig säger de att "mamma sitter och chattar på "i fokus" om de inte vet var jag är. + att om jag pratar om keramiken, något problem jag har så frågar min man "vad säger de andra om det?" och med de andra menar han "i fokus"! Tack alla ni som jobbar med detta! En fråga - hur mycket tid lägger ni ner egentligen - det är nog rätt mycket eller? Och tack alla ni andra som skriver och delar med er!
Hihi!
Själv tittar jag förbi var eller varannan dag, så du är nog flitigare än jag verkar det som Bregotta!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Våran dator står så till att man hela tiden passerar den.Och det här" keramik i fokus " har blivit som en sjukdom.Svårt att låta bli att titta in på forumet når man går förbi.

Jag har också fått keramik i fokus "viruset". Måste liksom kolla varje dag. Här finns verligen mycke bra tips o råd.
Kanske inte varje dag, men vi hade problem med internet tid och det var svårt,,ca 1 1/2 vecka utan att kunna titta in här, det var verkligen något som jag saknade..