Boende Båstad 29/7-1/8 ?
Hej!
Jag har kommit med på mässan i Båstad i sommar och behöver boka boende snabbt.
Känner ni till någon som hyr ut rum till en person?
Helst med egen toa/dusch men i krisfall går det bra att dela.
//Jessica
jessica.lindberg snabel-a godsagare.se

Måste det vara inne i Båstad eller har du bil? Känner en tjej som driver B&B mitt ute på landet på Hallandsåsen - ca 1 - 1 1/2 mil från Båstad. Bingsgärdegård heter stället.
Hej!
Tackar, helst skulle jag väl vilja det då jag kan njuta av en god middag med vin om kvällarna men jag inser att det kan bli svårt…
Det finns ett vandrarhem i Båstad som jag bott på, minns inte namnet men sök på nätet. Det var ganska billigt och bra. Jag har också campat utanför området, det är det många som gör. En del campar i sina montrar - men hur mysigt det är beror på väder…… Men som sagt, vandrarhemmet var bra pris och helt ok - dock ska man vara ute i god tid då det blir fullbokat snabbt.
Kom också på att det var flera som bodde på B&B i byn, sök på nätet. Eller ring till mässarrangörerna, de vet allt om båstad och var man kan bo. Lycka till med mässan.

Du kan ju se vad du tycker om pensionat Hjorten. Därifån kan du gå bort till mässomrodet via strandpromenaden.
Tack för alla tips!
Hittade dock ett boende på Blocket som också visade sig vara ledigt. 2 bäddar får jag för 400:-/natten så jag kan ju faktiskt husera en till om jag känner för det.
Skönt att ha det avklarat. Tack för er hjälp.

Så bra! Vi ses till sommaren!
Nu har pappren kommit från Båstad!
Jag är nöjd med min plats då jag får stå bredvid ett par bekanta. Alltid skönt att kunna få hjälp när man behöver "pudra näsan". ;-)
Sen om platsen är bra i säljsyfte, det återstår att se.
Jag räknade till lite dryga 30 utställare med keramik, det är nog helt ok med tanke på att det är massor med utställare.
Vilka andra här på sajten ska stå där, hinner jag springa runt ett varv så kommer jag gärna förbi och kikar!