Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 7750 ggr
Ulla
0

Keramik i jul

Nu är det mindre än två veckor kvar till julafton och därför vore det trevligt med litet julkänsla också här. Glad

Du som är medlem inbjuds därför att i den här tråden visa upp en julinspirerad bild på din keramik. Om det är något som du säljer så får du, om du vill, skriva ut priset på ditt föremål och också länka till din hemsida.

Du som inte säljer är naturligtvis minst lika välkommen med en bild.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

pyromanen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Iår har jag gjort knasiga marschallhållare.  Beklagar den rotiga bakgrunden på fotot, hittade ingenstans att sätta dom för marken är stelfrusen och snön är bara löst "powder" som inte håller nåt, och jag hinner inte lägga ner mig för att ta nåt bättre kort  Skrattande

j-aan
0

#1 Jag var på Karlstads Konsthantverkare i går med lite nya saker till min hylla då såg jag dina marschallhållare där. Jag såg även din hylla i butiken och blev glatt överraskad. Det är nästan ett år sedan jag sist var där och på den korta tiden har du, enligt min mening, verkligen utvecklats både formmässigt och som saltbrännare. Men så fin keramik är värd ett högre pris.

[Solbacken1]
0

Här kommer ett pepparkakshus från mig.

[Solbacken1]
0

Och ett bild från andra sidan

pyromanen
0

#2 tack!Glad.

lotta2
0

Ojoj, hallå allihop, missa nu inte att Ulla skrev att ni denna tråden får både skriva priser på varor till salu samt även länka till er hemsida så passa på om ni har lite julinspirande produkter att sälja!!!Skrattande

Ulla
0

Det behöver inte vara julkeramik, alltså ljusstakar och tomtar osv, Huvudsaken är att bilden ger litet julkänsla. En fin kruka med en julblomma i tex.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

LeWE
0

Mitt "julbord" som jag skyltar med till julGlad Pris för t ex liten skål med två tomtar 120kr. Min hemsida www.lenaskeramik.se

RudeGirlPottery
0

Mina snöänglar kostar 30 kr. Storsäljare!

www.getingedalen.se

RudeGirlPottery
0

…och några skyltar som är fina i hyacintkrukan (60 kr).

Arbez
0

Vilket fint pepparkakshus!! (Se längre upp på sidan).

LilyRosebutiken
0

Lenas keramik var JÄTTEFIN.. presis som det ska va till jul..