I fokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har försökt komma in som Lewe men inte lyckats :( Nu har jag anmält mig som ny medlem!! Har varit med några år! Nu är jag Keramiklena
Var det den gamla buggen som gjorde att folk blev avstängda från iFokus? Den som gjorde att det blev så bråttom att få ut den nya versionen. Eller är det något som hänt efter att det nya kom? I vilket fall så kan du säkert få tillbaka ditt gamla konto, men det kan vara bra att veta när det hände.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Min Avatar (personliga bild) ett fat är nu deformerat och liknar mer en båt än ett fat. Varför har det blivit så och går det att rätta till? (det känns lite skämmigt att förknippas med ett misslyckat fat) Min artikel om Anagama har beskurits i högermarginalen så att uppgifter om författare och dyligt till en del blivit oläsligt.
Att avataren ser annorlunda ut beror på att alla har en stor sådan numera. Den du hade från början har antagligen dragits upp om du hade en liten en förut. Om du byter bild till en som är 64x64 pixlar så ska den bli rättvisande.
Artikeln får jag lov att kolla. Det ska naturligtvis inte vara så.
_
_
Det blir bäst om man gör om den själv. Om du inte kan så skicka den till mig så gör jag det. Adressen är uhn@swipnet.se
Den skalas nog inte på samma sätt som förut om man hade en stor ursprungsbild. Då behöll den sin form om fotot var avlångt men nu ser det ut som om den alltlid blir kvadratisk.
_
_
Vad händer när du försöker logga in som LeWe? Testa gärna en gång till. Har du försökt att beställa nytt lösenord? Det är klart att du ska ha tillgång till ditt gamla konto så det här får vi försöka fixa på något sätt.
_
_
eller funkar det om man tar bort den och laddar upp den igen? Det står att de gör om den automatiskt till rätt format?