Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 1919 ggr
Godsagare
0

Båstad/önskar du bord?

Hej på er, Jag har ett litet problem…

Kom hem från Hjo hantverksmässa igår och jag inser att jag inte kommer ha tillräckligt med alster att sälja på Båstad Hantverksmässa som är om två veckor.

Vet inte heller om jag har lera så att jag kan paniktillverka innan dess…

Är det någon/några här som vill ta över mitt bord? Bilder måste skickas omgående till mässan för godkännande ifall någon annan ska ta över.

Hör av er till mig privat via mail om intresse finns så löser vi det hela. Jag har även förbokat boende där en eller två kan husera, även det tror jag kan tas över.

Som sagt - brådis så maila bums är ni snälla.

kinnekulle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skulle just fråga hur det gick i hjo….var det mycke folk, hade tänkt åka dit på fredagen med jobbade över och lite annat så det gick inte det,,vad tyckte du jämfört med andra år?

Godsagare
0

Tack det gick väl hyfsat men inte som förr…

Jag hade dock inte fullt lager att fylla på och sen hade jag inte full repetoar. Det fattades både det ena och andra… Men det jag hade med nu var sånt jag tillverkade förra våren, alltså med fyra mässor i åtanke.

Det räckte inte ända fram.

Men nu kanske jag kör ett ryck i verkstan med den lera jag har kvar inför Båstad. Fick just ett mail från iZettle där jag kan få bli beta-testare vilket innebär att jag kommer kunna ta betalt med kort. Och stora fat har jag kvar, men de säljs nästan bara med kort…

Så jag håller tummarna för att jag hinner få dosan samt att drejning och bränning blir bra.

Ang Hjo var det mycket besökare och vädret var optimalt. Jag hade nog kunnat sälja mer om jag varit mer taggad och haft mer på bordet.

Man får räkna med att alla år inte ger en uppåtgående kurva utan att det kan svänga. Som tur är gick jag inte med förlust.

Synd att du inte hann med mässan.

KeramikeniSkredsvik
0

Åh så spännande att du får en iZettle. Jag har också anmält mitt intresse, så jag hoppas att dom snart hör av sig. Du får rapportera hur det funkar.

/Sofia

Godsagare
0

Sofia,

ja det ska bli spännande. Hade det inte varit för den så hade det inte blivit nåt Båstad för mig. Nu hoppas jag att folk törs låta använda den också.

Hoppas du också lyckas få en snart.

Eva-Karin
0

Jag vill också veta hur det fungerade med iZettle. Verkar ju otroligt om det fungerar och folk vågar använda den.

Lycka till!

KeramikeniSkredsvik
0

Godsagare! Hur funkade det med iZettle?

Jag har fått min, men än har jag inte köpt en iPhone …

/Sofia

Solhem
0

Hej, jag har fått och använt min iZettle - funkar jättebra, både med kortläsare och utan. Snygga kvitton mejlas till köparen och pengarna kommer. Även med låg batterinivå och ganska dålig mottagning funkade det. Suveränt! Hoppas att "folk" kommer att lita på den.

/Sara

Godsagare
0

iZettle funkade superbra!

När jag hade min första kund som skulle betala med kort var jag supernervös, tänk om hon skulle vara skeptisk och vägra denna nyhet?

Men hon utbrast: "Oh så skoj! Det är ju mina kursare på Handels som startat företaget! Nu måste jag ta ett kort på dig!"

Ha ha, jag tog ett kort på henne också och jag kände mig genast tryggare. Under helgen kanske det var 6 st som handlade m kort och kanske hade det blivit fler ifall jag skyltat med det. Men jag hade missat att skriva ut loggorna för MasterCard, Visa och Maestro…

Alla blev nyfikna och glatt överraskade så jag rekommenderar det starkt!