Få större avatar funkar inte för mig
Hej! Har gjort precis som instruktionen, rätt mobil nr, stavat rätt, men får ingen bekräftelse tillbaka. har skickat sms och väntat, och ett till och väntat och ett till och väntat på bekräftelse, vad är det som är tokigt?/Susanne

Hejsan, akta så du inte blir ruinerad om du skickar det ena efter det andra! Jag vet att min tog nog en dag innan den dök upp. Sen får det inte vara en för "stor" bild. Fast det är ju konstigt att di inte får nån bekräftelse på mobilen. Det fick jag tror jag..
Tror nån av sajt värdarna kan svara på detta.

Jag kan inte, men Ulla eller Lotta kan nog…

Tack för svaren. Jag skickade tre sms, det står ju att bekräftelsen kommer snart. Så det måste vara nåt annat som är tokigt./Susanne
Susanne, är du säker på att har du angett rätt mobilnummer i steg 1? Du måste också logga ut och in för att din nya Avatar ska synas, men du ska ha fått en bekräftelse först. Betala inte fler gånger nu, utan kolla först att ditt nummer är korrekt inslaget i steg 1. Funkar det inte så hör av dej igen så får jag be att ifokuskillarna kollar på det. men i nästan alla fall är det så att det är fel skickat i sms:en eller fel telenummer, så kolla igen först!

Hej igen! Jag gör enl anvisningar och det mobilnr jag registrerat är ifyllt och klart i Steg 1, så fortsätter jag hela vägen tills det är klart. Sen händer inget mer. Jag har kollat numret och stavat rätt. Vete katten vad det kan va. Men nu lugnar jag mig. Det är inte så himla viktigt, lite kul bara./Susanne
Klart att det ska funka! Skicka ditt mobil telenummer till mej så ber jag iFokus killarna kolla vad som hänt! Jag bad dej bara kolla numret för de flesta som det inte funkar för trycker antingen fel på sms:et och tomrummen, eller lägger in en fel siffra på telenumret. Men messa mej så ordnar vi det.