Presentation av resultatet i tävlingen !!
Hej, nu är den spännnade omröstningen klar och så här gíck det;
Vinnare; Pluppans masker, 24 röster
2,a; abbi.s. trollkarlar, 21 röster
Kajsa. H.s karnevalsfat, 18 röster
Kerstin. O. s luvfotingar, 12 röster
Huberts drake, 5 röster
Grattis Pluppan !

Ett stort GRATTIS till dig Pluppan från mig!

Grattis Pluppan , och ni andra! Tack för att ni gjorde så fina saker som vi alla fick ta del av:)

GRATTIS!! Härligt att en dalkulla tog hem priset 

Grattis!!
Jättefina bidrag allihop : )

JätteGrattis! Det var svårt att välja,alla var så fina 
Jag tyckte alla var väldigt fina, det var svårt att välja, men ett stort Grattis! till dig Pluppan!
Grattis pluppan!!!!!!!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Och stort grattis Till Pluppan och alla ni andra oxå! Jättefina grejer allihop! Svårt tema tycker jag så jag är imponerad av att ni kommit på så bra idéer!

Grattis Pluppan, jätehäftig mask! Jättefina saker allihopa. Kajsa, jag måste bara få poängtera hur oerhört skicklig du är! Dekoren är underbar och snyggt drejat. Sån finish på allt!(gluttar på din hemsida då och då:)))
Grattis till välförtjänt seger Pluppan!
#9 Tack så mycket Bruzapetra, Kul att höra. Kan berätta också att jag blev rätt besviken på mitt fat själv. Det var tänkt att den innersta färgen på brämet skulle vara gul så att det liksom strålade
ut från fatet, men kopparoxiden tog fullständigt överhanden…
Lite synd att inte fler tog chansen att vara med tycker jag. Men det är ju mitt i högsäsong och semestrar förstås.
Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se
Grattis pluppan! Det var spännande in i det sista. Bara några få röster som skilde.
Ett jättetack till er alla för att ni skickade in era bidrag så att det verkligen blev en tävling. Det var nog ett svårt tema men desto bättre av er som ändå kom på så bra idéer.
(Nästa gång får vi kanske be om hjälp av er andra att hitta ett tema som är lättare.)
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Grattis Pluppan!!!! :D Tack alla tävlande för att ni ville delta!! :D
Jag tyckte det var riktigt kul att se dom olika förslagen, som var väldigt olika och spännande på detta ganska svåra tema. Speciellt kul var det att försöka gissa vem som stod bakom grejerna. Kajsa kunde jag ju känna igen, men kunde jag ju inte se alls vem det var. Roligt att se hur det har böljat fram och tillbaka under omröstningen, riktigt spännande blev det ju.
(Om någon har några bra ideér om en kul tävling eller ett tema kan ni väl kontakta någon av oss på sajten. Vi är alltid glada att lyssna på förslag och ideér av er.)
Grattis Pluppan!! och tack alla som var med och röstade.Louise

Håller med om att det var jättekul att se så många fina och verkligen genomtänkta bidrag fast det verkade som om vi skulle vara tvugna att ställa in tävlingen ! Grattis pluppan och grattis ni andra för att ni gör så häftiga grejer. Nästa gång kanske flera vågar vara med…
Grattis Pluppan till den stora segern!
För mej var det en seger att bara våga vara med . 
Ett stort tack till alla er som gav mitt bidrag en röst.
Instämmer i grattiskören! Grattis till vinst, och grattis till alla för fina bidrag.

Grattis Pluppan!
Skulle inte förstaplatsen belönas med ett pris? Jag är nyfiken på vad priset är…
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Snart får du nog veta det…
oj, vad roligt! tack för alla "grattisar" och tack till alla som röstade. jag har precis kommit hem ifrån några dagars semester på visingsö så jag såg inte den spännande slutspurten. såååå många fina bidrag tyckte jag.
jag är oxå nyfiken på priset
Den som väntar på nå´t gott väntar inte för länge:)
_
_
Jag plockar fram resultatet av tävlingen åt LeWE som har varit borta ett tag
_
_

Ett förslag på tema till nästa ev tävling, kunde kanske vara "BROAR"………. det kan ju tolkas på många sätt… eller varför inte "DANS"… som också lämnar stort tolkningsutrymme… bara ett par förslag.
Tack för förslagen. Kan vara bra att ha inför nästa tävling.
_
_

Som sagt, den 5/7 presenterades vinnaren men ännu har ingen presenterat 1:a priset… Mysko
jag har inte fått det ännu…..vet att ulla varit bortrest
jag är åsså väldigt nyfiken

Aha, du har alltså inte fått priset ännu. Då måste du väl nästan spricka av nyfikenhet? Det gör ju jag - nästan.
Okej då. Jag får väl avslöja vad priset är. Förutom ett vackert diplom så har pluppan vunnit en bok och två biobiljetter. Problemet är att jag priserna befinner oss på olika platser just nu och jag blir troligen här en vecka till. 
_
_