Keramik iFokus

Keramik

Etikett: övrigt
Läst 818 ggr
sagabus
0

fotoalbumkrångel!

är det nån datakunnig som vet hur man får bort sina bilder? ja jag har provat med att klicka "ta bort" men sen när jag går till fotoalbum för att se så är den ändå kvar!?

(tur det inte är några känsliga bilder då  ; D

sen ska jag lägga in nya bilder o gör precis som man ska..men när jag sen väljer "fotoalbum" så finns de inte där!?

hjälp någon?

Ulla
0

Det verkar som om det är fler som har problem med sina fotoalbum just nu, framförallt att ta bort bilder. Jag vet att problemet är uppmärksammat och att man jobbar med albumen. Hoppas att det löser sig snart.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Vavrakeramik
0

jag tex

Elorion
0

tex jag

Ulla
0

Vävra, nu verkar det som om ditt fotoalbum fungerar, åtminstone när jag går in och tittar. Du kan väl kolla att det stämmer.

_
_

Ulla
0

För att kunna hjälpa är det viktigt att de som försöker fixa felet får veta så mycket som möjligt. Om ni får ett felmeddelande så kan ni kopiera det och skicka i ett meddelande till mig så vidarebefordrar jag det. Det hjälper också att beskriva när/hur felet uppstår.

_
_

Bregotta
0

Funkar forfarande inte för mig! Kan inte ta bort bilder ur fotoalbumet, den bild jag tar bort försvinner men kommer tillbaka när jag tar bort nästa… får inte något felmeddelande alls…

sagabus
0

exakt så är det för mig med!

vore kul att byta bilder men  det funkar ej

Ulla
0

Men nu borde det fungera. Testa igen :)

_
_

sagabus
0

funkar!!!

Vavrakeramik
0

funkar! TACK! Jag har nya bilder utlagda nu.

Vanja-K
0

Hu då!!!!! Det gäller att ta rätt bild om man ibland inte får bort dem.Annars kan det bli lite pinsamt.

sagabus
0

precis vad jag tänkte! skulle lägga in en säljes-annons på bilen åt sambon en gång-hade ett kort där han pinkade i en buske (nä ,jag vet inte varför jag tog det)  märkte i tid att jag lagt in buskpisset istället för Volvon..: )

Elorion
0

Nu är det bra igen:)

Vanja-K
0

Ha! Ha! Sagabus den var bra!Skrattande