Keramik iFokus

Keramik

Etikettköp-och-sälj
Läst 423 ggr
AnnaLow
0

Frakt och paket

Hej!
Jag skulle gärna vilja ha lite hjälp när det gäller att skicka beställningar (både inrikes och utrikes).
Vad använder ni för fraktbolag och är ni nöjda?
Alla tips mottages tacksamt!
/Anna

Ulla
0

Jag brukar inte skicka keramik så därför kan jag inte ge dig något bra svar. Hoppas att någon ser din fråga som kan.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

ler
0

Bring eller post nord. Bring är billiga men man skall ju ha ett av deras samarbetspartner i närheten, jag vet inte hur det är där du bor. Sänder jag något med post nord så är det alltid som ett rekommenderat brev, oftast små försändelser.

andrea_karlsson
1

Jag har också skickat keramik med postnord. Jag har skickat lite större försändelser, 7-10 små grejer en gång och 2 stora kannor en annan gång,och jag har aldrig haft några problem! Jag har bara skickat inrikes :). Jag packar alltid med bubbelplast runt keramiken och sen fyller jag ut kartongen runt omkring med tidningspapper för att det ska bli så säkert som möjligt.

AnnaLow
0

Tack för er input!☀️

sofiebrg
1

Hej! Om du har företag så rekommenderar jag verkligen att använda Sendify. De tar fram det billigaste och snabbaste alternativet. Inom Sverige brukar jag skicka med DHL och utomlands med UPS och är riktigt nöjd med dem. De är snabba och billiga! Vet dock inte hur UPS är i pris, om man inte bokar via Sendify. Jag skickade tidigare med PostNord utomlands och det kunde ta upp till en månad innan paketet kom fram även om de sa att det bara skulle ta några dagar, så det är inget jag rekommenderar.

Tips: packa med dubbla kartonger!