Julförsäljning
Hur har julen varit för er? Har ni haft mycket att göra eller har det varit lugnt? För mig har det varit som vanligt ung. fast folk beställer inte lika mycket längre. För några år sen gjorde jag bara beställningar i december men nu verkar folk handla mer i sista minuten.. är folk mer stressade kanske??
Julförsäljningen har varit över förväntan..ökat i år jämfört med förra året..Har 2 kassor öppna och kö i stort sett hela dagarna från 10-18..Har fått äta i farten…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Vad härligt det låter Abbi!! Jag vill med ha kö hela december när jag kör igång:D Själv har jag bara koncentrerat mig på barnen och allt julpyssel och julkok som ska till, men nästa år så…

Har väl inte riktiigt haft det som Abbi, men är väldigt nöjd. Jämfört med förra året i december så har kassan ökat med 360%!!! Från 9 till 33 tusen. Fortsätter det så bra varje år så blir man ju rik om några år… God Jul.
Men va roligt Vävra. Det är sånt jag vill höra, det ÄR möjligt!!

Grattis till er båda, men jag vet att det inte kommer gratis, mycket arbete bakom så en jättestor beundrarkram till er båda, Ni e såååå duktiga!! , och det är så kul att höra, att visst går det bara tron och viljan är den rätta, Ha nu en riktigt god jul och ett underbart 2008. / Marika