Ny medarbetare
Jag är jätteglad att kunna berätta att Pyromanen har sagt ja till att bli vår nya Medarbetare på keramiksajten. Hon har ju funnits här ett bra tag och skrivit en hel del, så jag tror nog att de flesta känner till henne.
Välkommen som Medarbetare!
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Välkommen sägen jag också
, hoppas du ska trivas som Medarbetare.

Jag instämmer! Kul Pyromanen vi "känner" ju dig! 
jätteroligt…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ja vad roligt!
Vad bra att ni får avlastning.

Instämmer med föregående talare…du bidrar med mycket bra!!!
Ja, vi behöver vara fler så att vi kan kläcka litet bra idéer. Men ni andra är också välkomna att höra av er om ni har några tips på hur vi kan förbättra sajten.
_
_
Allright!! Jätte bra:)
Finemang!
Lycka till Pyromanen!
Jag tar tjuren vid hornen, stackart er särskilt pyromanen för utan henne hade jag inte nämnt detta. Men det handlar mer om extra i saker i menyerna, som ni kanske inte rår er på ändå.
En gemensam kalender där vi kan skriva om stora och små saker Events med keramik och formgivning som alla har gemensamt intresse i.
Ett sorteringsystem hos oss bara på keramik i fokus så man kan hitta folk lättare:'
Se de som är inloggade eller sortering med senast inloggade.
Vilka län vi tillhör
Kategori val på tex nybörjare, hobby keramiker, verksam keramiker, lärare och återförsäljare så man kan hitta lättare bland alla medlämmar, vi är ju ganska många nu.
Jag vet att det fungerar i andra forum miljöer men det är väl inget vi kan göra här?
Nja, det är inte vi som programmerar, men vi kan ju alltid önska.
Det är mer än 25000 medlemmar på iFokus nu, så jag antar att det är fler än vi som lättare vill kunna hitta rätt bland dem.
Någon slags kalender har varit på tal, men jag vet inte hur långt planerna har kommit. Intresset finns, men kanske inte tillräckligt med tid.
_
_
Ja det hade varit bra för många. Men det kanske kommer om man ber om det.
Vi kanske kan göra en rubrik Kalender 2008 där vi lägger in alla månaderna under - så kan vi alla skriva i vad vi känner till mässor julmarknader, tävlingar, utställningar, evenemang och egna små inbjudningar.
När någon startar sitt inlägg kan man tex böja med dautm i fet stil i sin kommentar så gör det inte så mycket att de kommer i blandad ordning, man kan hitta det ganska lätt under månaden ändå.
Sen kanske ni kan komma på något annat system som är bättre än detta, det tror jag säkert det kan vara en enkel start för alla. Det är egentligen konstigt att inte iFokus har en mall för kalender det är ganska elemäntärt.

Jag önskar mig en sökfunktion! Att man tex kan söka på glasyr eller engobe och få upp alla inlägg/artiklar som handlar om det.
Sökfunktionen finns ju… till höger för "skriv" till vänster för "bokmärken", under "artikler"..

oj då. Den har jag inte sett
Men nu vet jag.
Kul!
Lycka till!!!!!!
Kan man få önska en länk med bara bilder…..