Keramik iFokus

Keramik

Läst 524 ggr
Ulla
0

iFokus ett år

Idag, den 15 juli, är det precis ett år sedan iFokus lanserades. Keramiksajten var inte med från allra första början utan startade först i början av november, och fler sajter tillkommer hela tiden.

Här kan du ta del av lite statistik från det första året…

Under det här året har det skrivits mer än 151 000 inlägg och kommentarer, 3 288 artiklar och 2833 dagboksinlägg.

Det finns snart över 30 sajter.

Det har laddats upp 33 247 bilder och skickats 51 551 privata meddelanden.

Det har registrerat sig 3537 medlemmar och av dessa har nästan hälften loggat in någon gång senaste månaden. Det har registrerat sig 250% fler medlemmar det senaste halvåret än det gjort det första halvåret.

I snitt registrerar sig 9,67 medlemmar per dag.

Det har gjorts massor av nya funktioner och ännu fler funktioner har förbättrats tack vare förslag från värdar och medlemmarna.

Hjärtliga gratulationer till 1-åringen!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

lotta2
0

Kul att se att det är så många som uppskattar iFokus. Jag själv är beroende och när teleledningen var av här för några dagar sen och jag inte kom ut på nätet var det nästan lite ångestladdat…:)

Man kan ju passa på och tack för ert jobb, ni som jobbar för att keramiksajten är så bra som den är !! Grattis!

Ulla
0

Tack för det lotta2! Du bör också ta åt dig av ditt beröm, för det är vi alla tillsammans som gör keramiksajten bra och värd att besöka.

När jag startade i november förra året hade jag inte en aning om vad det hela skulle utvecklas till. I början var det nästan bara jag som skrev i forumet, men nu finns det många mycket kunnigare personer här som gärna delar med síg av sina kunskaper.

Stort tack till alla!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_