Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 2108 ggr
Vavrakeramik
0

butiken klar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni som följt mitt bygge av ny verkstad o butik kan kolla hur butiken blev på min personliga sida, där jag lagt lite bilder. Jag känner mig själv nöjd över resultatet.

På Långfredan öppnar jag. Nu ska jag bara fixa fika o lite smått till invigningen. Tack alla som gett mig tips och råd under vägen. Nu ska vi färdigställa verkstadsdelen också, så jag kan flytta in där o ha öppet mellan butik o verkstad!

Helen

poja
0

Men nå´t så otroligt snyggt och fräscht! Mycket imponerad och vad mycket grejer. Hur har du hunnit!!  Du kan verkligen känna dig stolt.

pluppan
0

vad fint! vilken underbar känsla känner igen från när vår butik öppnade. sug i dig rejält av den känslanoch känn dig slolt, lycka till!

cupcake
0

Wow! Superfint,du ska vara riktigt stolt över din butik.

Bregotta
0

Åh, vad fint! Verkligen - snyggt och rent! Hoppas att du får riktigt många som kommer på fredag! Stort Grattis till att det blev så bra!

A.M.L.
0

Vad fint det blev! Ser härligt ut med hyllor och allting på plats. Jag tror att jag kommer på långfredagen, ska bli jättekul att se butiken på riktigt! Massor av lycka till på invigningen och ha det jättebra! (Stor och fin annons såg jag också i KP!)

A.M.L

LenaStina
0

Oj, oj, oj vad fint. Tänk att du hann bli klar. Lycka till med invigningen!

Ulle
0

Grattis Vävra! Så fint det ser ut!

Lycka till!

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

mangobango
0

Kul! Lycka till! Det ser verkligen jättefint ut.

EvaLeraMM
0

Hurra för dig! Jätte fint blev det och vad roligt det har varit att få vara med under hela resan från byggstart fram till färdig butik. De där bredare hyllplanen utan synliga hållare. Är de från IKEA? Lycka till på fredag.

Keramik-Mi
0

Väldigt snyggt och smakfullt! Vilken fin blå glasyr du har!! Stort grattis och lycka till!

vibeke
0

Stort stort grattis till din fina butik! Lycka till med invigningen på fredag!!!!

abbis
0

Lycka till…..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Petrea
0

Jättefint!! Lycka till och en Glad påsk!

rakuLotta
0

Kanon fint!! Stort Grattis och lycka tillSkrattande

Elorion
0

Jättefint. Vad kul! Lycka till.

kinnekulle
0

Åh, vad fiiiint det blev, så duktiga ni är, det här kommer att bli kanon, Grattis Grattis och en riktigt glad påsk! / Kram Marika

Vavrakeramik
0

Tack för alla kommentarer!

#9 ja det är ikea "lack"

Sleipnir
0

Hej Lycka till på fredag, om vädret tillåter kanske jag tittar in.

Den har blivit jätte fin din butik lite skillnad sedan vi var där och det har ju inte gått så lång tid.

ildogvann
0

Gratulerer så veldig mye! Det ble superfintGlad Lykke til på åpningsdagen! Håper det kommer masse folk!

Bruzapetra
0

Men åååååh vad fint du gjort!!!! Grattis och hoppas du säljer hela rubbet!!! Ska absolut titta in nästa gång jag är i trakterna.

stinalord
0

OJOJOJ! Det ser väldigt snyggt ut! Lycka till i helgen

Formurlera
0

Sååååååååå fint och vackert! Håller tummarna för en "invasion" på fredag, lycka till o njut.

Lilja
0

Grattis Helen lycka till i påsk. Sälj så det ryker!

Ulla
0

Säger som EvaLeraMM, det har varit jättekul att följa med och se hur det hela har utvecklats. Lycka till!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

minx
0

Tjitt pommfritt så snyggt!!!!
Heja!!!

Vavrakeramik
0

#25 Minx- din kommentar var kul!

Kram o tack för alla lycka till! Imorrn smäller det!

Vavrakeramik
0

Snopet med snöstorm på premiären!!!

GuNi
0

Lycka till idag!

Hubert
0

Grattis! Hoppas att det gick bra idag! /Louise

Vavrakeramik
0

Trots taskigt väder så har jag haft folk nästan hela dagen, så jag är mer än nöjd!

ijonsson
0

Vad roligt att höra Vävra!! Kul att du håller oss uppdaterade - jag har varit nyfiken hela dan…!

kinnekulle
0

Ja det är samma här, har varit inne å kollat forumet flera ggr, vilken duktig skara folk med tanke på vädret, men idag ser det bättre ut, solen skiner här på berget, -3, snödroppar å krokus ligger platt på backen och drar sin sista suck, men snart slår det nog om, vi har ju iaf haft vårdagjämning!

susanne.k.wall
0

Åh Vävra så fint. Stort Lycka till! Vilken proffsig butik du har. Och så fina saker du gör. Susanne

Dolomit60
0

Snygg butik !

Inreder själv verkstad nu.

Det blir nog inte så mycket butik egentligen, men jag ska i alla fall försöka avsätta en del av lokalen till utställning, och ev. försäljnimng.

JennyKrita
0

Din butik är verkligen otroligt snygg!

Hoppas att det har gått bra i helgen.

Vavrakeramik
0

Jag är jättenöjd med helgen, kolla in på min blogg så kan ni se lite bilder (se min sida för adressen)! Min butik har blivit till med hjälp av en massa människor. Inte minst "Lilja" här på iFokus. Tack tack tack till dej.

Just nu är mitt "problem" hur jag ska hinna få fram keramik till butiken! Den måste laddas inför sommaren. Verkstan ska ju flyttas också. Angenäma funderingar.

TeresO
0

Lycka till med din superfina butik!! Nu måste man ju ta en tur dit i sommar när man får semester. / Teres

Vavrakeramik
0

#37 Välkommen hit, jag gillar keramik.i.fokus-besökare! Ni känns som mina vänner.