Din personliga sida
Skriv gärna en rad eller två på din personliga sida. Du behöver inte avslöja vem du är, men det är jättetrevligt att mötas av en hälsning när man tittar in. Ett Ingen beskrivning skapad känns inte alls lika kul. 
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Jag har knåpat ihop några meningar
Tycker det är svårt med datorn
Håller på att låra mig. Har nu lånat en digitalkamera, som jag skall se om jag kan komma underfund med. Ja, jag får hjälp av min son så klart. Skall sedan fotografera lite av mina saker och lägga ut på min sida.
Jo, jag håller med!
Så nu har jag tagit mig i kragen och snabbt skrivit en kort beskrivning.
Nu tänker jag terrorisera alla nya med det här meddelandet. Du behöver inte skriva en lång uppsats, allt är bättre än ingenting.
_
_
putt
_
_
Håller med dej Ulla! Det är tråkigt att bara få se ingen beskrivning skapad, men det gäller inte bara nya medlemmar! Och så skulle jag önska att fler skapade fotoalbum, där de gärna lade ut mer än en bild.
Jag är på gång med mitt
Den som väntar på något gott, väntar inte för länge!

Jag har skrivit en liten rad om mig,men precis som du säger Kerstin så tycker jag oxå att det är trevligt med bilder så nu fotar jag,så snart….
MÅnga nya medlemmar som inte har läst det här så -putt.
_
_
Oj, nu var det ett bra tag sedan denna tråd var aktuell. Dags att ta fram den igen med andra ord:)
_
_
Jag låvar att lägga ut bilder när jag har fått min nya ugn och glasyrerna. Jag skall lägga ut mina bilder hur än resultatet blir . Antingen blir jag glad eller förtvivlad. Jag är jätte spänd.
Jag har oxå varit inne och fixat till lite…!