Keramik iFokus

Keramik

Etikettoff-topic
Läst 1905 ggr
kinnekulle
0

Nygift Keramiker!!!

Grattis grattis grattis, Fru Helen Kainert! Stort lycka till med allt vad det innebär, Önskar Marika

rakuLotta
0

Hoppsan, vad det det du var och gjorde i helgen. Man får gratulera!!

Jag stressade förbi din fina verkstad och shop som hastigast i fredags påväg upp till Marstrand för att se Stefan Andersson på fästningen. Din praktikant Stina måste ha tyckt att jag var hur konstig som hellst. Vi var sena , var tvungna att checka in på hotellet… och en fördrink hade vi planerat… och så får jag syn på Vävra keramik!

Jag och min väninna slänger oss ur bilen och springer in med två irriterade män i bilen som inte fattade varför vi var tvungna att stanna.

Jag hoppas jag får chansen att komma förbi nån annan gång och titta runt utan stressmoment….

Grattis än en gång Helen

poja
0

Många gratulationer från mig med!

Ulla
0

Här händer det stora saker i sommar! Grattis ¨Helen!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

lotta2
0

ETT STORT GRATTIS från mej med!

giad
0

Grattis

När jag gifte mig för sådär en 35 år sedan, fick vi ett lustigt telegram från en kompis

"Fan viste inte hur helvetet var förren han gifte sig."Kyss

Tji fick de. för vi är fortfarand lyckliga.

mangobango
0

Grattis!

Sleipnir
0

Grattis :-)

Bregotta
0

Ett jättegrattis från mig oxå!!!!!

Bruzapetra
0

Grattis Vävra!! Vilket härligt sommaräventyr:)

Vanja-K
0

GRATTIS FRÅN MIG!

abbis
0

Stort Grattis från Nora..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ulle
0

…och ett grattis här i från Gamla Köpstad!

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

pluppan
0

grattis!! jag dåg det på din blogg och jag tror jag grattade där också, ni var så fina!

LenaR
0

Grattis grattis!!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

vibeke
0

Stort grattis från Höör också!

ijonsson
0

Grattis Vävra! Så fina ni var på bilderna ! / Iréne

A.M.L.
0

Grattis,grattis! Så kul! Ha det riktigt bra önskar Agneta tilol hela familjen Kainert!

A.M.L

Vavrakeramik
0

Nämen, nu kommer man tillbaka efter en välbehövlig semestervecka (eller var det bröllopsresa?) och får se alla dessa gratulationer. TACK TACK TACK!

Rakulotta: jag såg ditt inlägg i min gästbok i butiken! Stina (min lärling)  e så bra att hon skötte butiken själv så vi kunde dra på semester. Gissa om det var välbehövligt efter alla våra projekt…  Vi har tillbringat en vecka i en stuga i Dalsland- hur skönt som helst. Badat, solat, åkt på utflykter, läst en god bok, umgåtts bara familjen.

Fru Helen