Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: utrustningverkstadverktyg
Läst 1305 ggr
Lerklutten
0

Lerklutten vid drejskivan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är jag i min lilla verkstad!

—-
Spana in: Keramiklerklutt på Instagram

Jessika
0

Du ser ut att ha fina kläder på dig för att vara "verkstads klädd". Ser ni andra oxå så där fina ut i verkstan? Det kanske bara är jag som sunkar omkring i traskläder…

solei
0

och fin i håret också, man får nog skärpa till sig.Jag har lerkluttar överallt…. Men Du ser ut att göra fina grejor o har roligt…..

Bruzapetra
0

Här är det blåstället som gäller. En tvätt i kvartalet möjligtvis. Tur man har maken kvar än:) Annars skulle jag inte haft råd att ätaKyss Men det ser jättemysigt ut! Alla bilder vid en drejskiva är en bra bild:)

avalon
0

Nej jag ser nog långtifrån sådär trevlig ut när jag är i verkstan !!

zzaga
0

He he… nej så där ser jag verkligen inte ut. Jag har sunkiga mjukisbrallor (2st för det är så kallt), två par tröjor, en flisjacka och över allt detta har jag ett fult förkläde som är helt fullt med lera.

Tänk om man kunde vara så där tjusig i verkstaden… *suck*

lotta2
0

hehe, jag ser så hemsk ut i verkstaden att när brevbäraren kommer (lantbrevbärare än)  eller andra oväntade besök så skäms jag alltid.. Lera över halva kroppen och i håret, och dessutom slafsiga kläder som ser ut som dom överlevt missfärgningar i tvättmaskinen och ännu värre…

Men jag har tänkt att skaffa en overall, då slipper jag ju dra i leran i hemmet…Nångång…

abbis
0

Eftersom jag även har butik så är det snickisar som gäller…fixar alltid till håret och sminkar mig varje dag ….säljer kropp o knopp produkter så man måste visa att det är bra grejer man säljer  *L*…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Lerklutten
0

Haha, vad roligt! Ja, jag brukar faktiskt också se för jävlig ut i verkstan ibland, men här tror jag att jag ser ganska okej ut…

Jag har också lyckats behålla maken än så länge, så det är nog helt okej att vara full med lera. Det kunde ju vara värre…koskit eller nåt? Skrattande

—-
Spana in: Keramiklerklutt på Instagram

Ulla
0

Jag kommer ihåg en gång när jag gick på kurs på Folkuniversitetet. Jag hade med mig snickarbyxor men inga bra skor, så det blev byxorna med högklackat vilket väckte viss munterhet bland de andra deltagarna.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

abbis
0

#9 ha ha ha ha

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/