Borststrån till slingor
Min rara man uppvaktade mig på födelsedagen med en hel "trumma" med borststrån. Nu har jag med våld lyckats plocka bort alla och det är ju hur många som helst. Någon som är intresserad och vill ha?
Gör så här:
1. Skicka ett meddelande till mig så får du min adress, har du specifik önskan om hur många du behöver så meddela det, annars skickar jag med tio stycken.
2. Skicka ett frankerat A4:a kuvert med din adress till mig så kommer det strån i retur likt ett brev på posten …
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det kanske är en jättedum fråga men, vad är det för borststrån och vad har du dom till?
/Sara
/Sara
www.solhemskrukmakeri.se
Blir det som med tagel?:) aldrig provat, man kanske skulle, har hört att det blir häftigt…;)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag lånar ett klipp för att förklara då jag tror jag uttryckt mig slarvigt:
Visa sida Anmäl (0) Hantera #8 skrivet av Ulla | 2006-03-30 20:31 Jag har också gjort slingor av - håll i er nu - borst från sopbilar och pinnar från naturen. Borsten är av härdat stål och kan lätt slipas när det behövs. Dessutom är det bara att gå ut på gatan och leta. Ett enkelt men kanske inte så vackert sätt att fästa metallen på pinnen är med slangklämma. Om man vill att det ska se vackert ut kan man använda tjärad märltråd istället. Slingorna är testade och godkända (av mig själv) för beskickning.