Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutrustningverkstadverktyg
Läst 10873 ggr
sonette
0

Drejskiva

Hej !! Jag fundera på att köpa en drejskiva som man kan ha på en bänk.Kommer inte att använda den alls mycket(håller på med glas) utan som kompliment.Cebex har en Shimpo Aspire för 3900:-

Brännpunkt har en som heter "Max" deras Rolls RoyceFlört Har mailat om priset. Är det någon som provat någon av dem? jag är totalt nybörjare och kommer inte dreja så mycket alls./ Irene

beeman
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.
Du kan få köpa min Shimpo RK2 för 2000:-

Kurt Larsson

kurt@honungskruset.se

sonette
0

Ok men var bor du? Och är den bra,kan den stå på bänk? Irene

[mafaldahej]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet nåon hur HSL Junior är?

Den säljs hos brännpunkt.se

KANpottery
0

Min max 30 är suverän :-)

Worklife balance - det ger mig drejandet och kreativiteten!

www.kanpottery.se

isoldestella
0

Beeman,

Jag undrar om det är så att Du fortfarande har Din drejskiva kvar???

Om Du har det så kanske Du kan höra av Dig till mig för jag är i så fall väldigt intresserad av att köpa den.

Mvh Carina

sonette
0

KANpottery vad kostade din Max 30? Kan man ha den på en bänk/bord?Jag har mailat försäljaren(Brännpunkt) men inte fått svar för jag hittar inte priset på den./ Irene

Ulle
0

En Max 30 kostar 13545 kr ex moms på lermakeriet i Gävle.

Jag har också mailat Brännpunkt flera gånger och frågat om priser men de verkar inte ha någon större lust att svara på mail för jag har aldrig fått svar och därmed handlat någon annanstans.

Max 30 är en väldigt bra drejskiva. Jag har ägt en för några år sedan. Du kan nog inte jämföra den med en Shimpo Aspire eller HSL Junior.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

[perlennart]1
0