Keramik iFokus

Keramik

Läst 933 ggr
april24
0

Angående inlägg

hej! undrar hur det fungerar när man skriver ett inlägg. hittar aldrig mina egna inlägg. Kanske inte är meningen att man ska. Undrar ibland ifall jag skrev det jag undrade över eller inte men vet alltså inte hur man kollar det eftersom jag inte kan se att jag gjort något inlägg.

Tacksam för svar - kanske har jag missuppfattat det hela.

Häsningar Monica

april24
0

Ursäkta! Förstod nog nu ikväll att man måste välja vissa alternativ för att bli hörd - eller läst.

DS Monica

lotta2
0

Om du inte hittar din egna inlägg bland alla andras så kan du titta under din sida och där finns det en flik "inlägg" att klicka på.Där kan du se dina egna inlägg direkt, det kan vara bra om man letar efter något man svarat på och inte hittar det t ex.

Ulla
0

Jag förstår inte, det är klart att du ska kunna se dina egna inlägg.

Längst till vänster, under Senaste inläggen, finns en grupp som heter Mina inlägg. Om du klickar där så borde du hitta alla dina inlägg samlade.

Ett annat ställe som du kan kolla är rakt här ovanför. Gå in på Min sida. Bredvid dagböcker och annat så finns också en flik som heter Inlägg. Där kan du se vilka inlägg som någon svarat på - de som du inte har läst är fetmarkerade.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
0

Äsch Lotta, nu hann du före mig igen. Men jag kan skylla på att telefonen ringde medan jag satt och skrevGlad

_
_

Ulla
0

#1 (april24)

Jag har läst flera av dina inlägg. Menar du att du har skrivit fler som aldrig har blivit publicerade - I så fall så är det något som har blivit fel. Man ska inte behöva göra något särskilt. Bara om man startar en egen tråd, för då måste man välja vilken grupp man vill att den ska ligga i.

_
_