Annons:
Läst 599 ggr
maxkeramik
2020-04-19 18:23

Kan ej läsa hela texterna i inläggen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Är det fler av er som inte kan se mer än första eller andra raden i endel av inläggen? Se bildexempel (Bosses svar kan jag bara se början på). vänligen, Max Dahlstrand

Vänligen,

Max Dahlstrand
www.m9x.se

Annons:
siizzlinboogie
2020-04-19 18:57
#1

Kan inte heller se hela texter, irriterande som bara den

maxkeramik
2020-04-19 21:38
#2

Admin, finns det nån lösning?

Vänligen,

Max Dahlstrand
www.m9x.se

annia1
2020-04-19 23:37
#3

Jag är inte admin, men såg denna tråd.

Det finns en tråd inne på support (halv text) om problemet och som jag förstår så är det nåt som gäller de som har iphones. Dock osäker på om det bara gäller iFokus appen. Vet inte om det även gäller andoids. Så detta är nog inget som iFokus kan göra nåt åt, i alla fall är det så jag förstår det.

Om ni använder iFokus appen så prova att använda vanlig webbläsare då både mobilversion och skrivbordsverion.

.

Ulla
2020-04-20 09:02
#4

Tack för hjälpen, annia1.

Jag kan tillägga att man just nu håller på och gör om iFokus så att det ska vara bättre anpassat för mobiltelefoner. Det är en stor förändring, men nödvändig eftersom väldigt många använder mobilen nuförtiden. Vet inte om det kommer att lösa just det här problemet.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

maxkeramik
2020-04-21 13:18
#5

Hej igen, nån som vet om det finns lösning på detta problem?

Vänligen,

Max Dahlstrand
www.m9x.se

Ulla
2020-04-21 20:28
#6

Nu har jag också läst inlägget som länken ovan leder till. Vad jag förstår så är det en bugg i iOs som orsakar problemet och ingenting som iFokus kan göra något åt. Om det stämmer så kommer det säkert att fixas vid nästa uppdatering. 

En kompis till mig verkar ha liknande problem när han skickar mejl. De ser ut ungefär som ovan. Undrar om de hör ihop?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Annons:
Upp till toppen
Annons: