Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: verkstadverkstadsplatskeramikstudiohyraateljelokalstockholm
Läst 761 ggr
Wilder Mind
0

Intressekoll verkstadsplats söderort, Stockholm

Hej,
Jag tittar på att starta en keramikstudio i söderort, Stockholm. Vill stämma av intresse av att hyra verkstadsplats, skriv gärna en rad nedan om du är intresserad :)
/Britta

karapp
0

Jag är kanske intresserad. Jag har drejskiva och ugn och massor av annat.
Hälsningar Karin

Honeybear
0

#0: jag! Behöver egentligen bara plats där jag kan hålla på med lera, handbygger mest och använder helst min egen lera. Spelar egentligen ingen roll om ugn finns, men annars hade det varit jättebra om jag kunde skröjbränna. Har annars en liten 20l testugn om det finns plats för det.
Har hållit på med keramik i 3 år nu och är skötsam.

inicoline
1

Hej, jag är också mycket intresserad!
Jag har hållit på länge, är självgående, har egen drejskiva och verktyg.
Glad om du vill höra av dig!
Hälsningar, Ingrid

Wilder Mind
0

#3:
Hej,
Bra att veta! :)
Återkommer om det blir aktuellt.
Mvh Britta

Wilder Mind
0

#2:
Hej,
Mvh Britta

Wilder Mind
0

#0:
Hej,
Mvh Britta

• Redigerat 2022-03-27 18:14 av Wilder Mind
Wilder Mind
0

#1:
Hej,
Mvh Britta

z.andra
0

#0: jag skulle vara intresserad! Såklart lite beroende på var i söderort och prisbilden :)

Drejar mest och vill använda stengods.

Värme
Zandra

NaEn
0

Hej,
Jag är intresserad för kväll/helg. Kan du berätta lite mer om var och förhållanden/pris?
Mvh
Nanna

anna.wettersjo@gmail.com
0

#0: Hej!
Är jätteintresserad om det inte är allt för långt från Hägersten.
MVH
Anna

timthejak
0

#0: Hej,

Beroende på var i söderort är jag också intresserad av verkstadsplats. Har egen drejskiva.

Wilder Mind
0

Hej,
Till er som visat intresse. Jag kommer att ha platser till uthyrning i Kärrtorp från juni eller juli. Är det av intresse så skicka ett meddelande eller maila mig för mer info. wildermind.ceramics@gmail.com
Mvh Britta

DesignByTretow
0

#0: Hej!
Jag såg att du hade en intressekoll ute i maj och undrar hur det gick. Jag har hållit på med keramik i drygt ett år och är på jakt efter en plats i en keramikverkstad. Jag har precis flyttat tillbaka till Sverige efter 5 år i USA och min själ längtar så mycket efter att så börja dreja igen!

AnnetteUW
0

#0: Hej, även jag är intresserad av en verkstadsplats beroende på läge och kostnad. Har en verkstad på landet, så jag är flexibel när det gäller utrymme och utrustning.
Hälsningar
Annette

Terramik
0

Intresse finnes!

• Redigerat 2024-05-27 00:43 av Terramik