Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: keramik-bränningraku
Läst 1874 ggr
LeWE
0

bok om raku på svenska

skäms att säga det men jag är ganska dålig på engelska Generadoch jag skulle vara jätteglad för tips på böcker om Raku, naked Raku mm på svenska/ Lena

Vanja-K
0

LeWe fråga Emil. Jag har aldrig sett någon bok iallafall på svenska.Kolla på Aldibris. kanske de har.

Formurlera
0

Jag har en bok på svenska men kommer inte ihåg vad den heter nu. Har den i verkstan så jag skall kolla nästa gång jag är där.

mallezeilon
0

En utmärkt svensk rakubok är;  RAKU  ,Utgiven av Ica bokförlag skriven av Leif Nilsson och Jan Sisefsky. Den utgåva jag har är tryckt 1991. Lycka till!

lotta2
0

Den brukar dessutom finnas på biblioteken för utlåning/ beställning från annat bibliotek om man vill kolla lite innan man köper den.

KeramikeniSkredsvik
0

Jag har en bok om Raku av Finn Lynggaard. Den är från ICAförlaget och från 1970, så det finns inget ISBN-nr. Den är inte stor, ca 80 sidor.

LeWE
0

Tack för hjälpen, verkar svårt att hitta nåt på svenska.. vi får skriva en själva!!

manda52
0

hej jag har ett tips på en dansk bok:raku keramik i baghaven. finns på bokus eller cerama. Skall själv börja med Raku efter en del år med vanlig keramik och tar tacksamt emot alla tips!

/manda 52